Πως να βάλω μοντέρνο πρότυπο στο μπλογκ μου?


Πως να βάλω μοντέρνο πρότυπο στο μπλογκ μου?

Σίγουρα το πρότυπο που μας "σερβίρει" ο blogger θεωρείται ένα από τα καλύτερα πρότυπα για να ξεκινήσει ένας  νέος blogger. Όμως αρκετοί είναι αυτοί που θέλουν να αλλάξουν το blog τους και να το κάνουν διαφορετικό.

Μερικά sites με μοντέρνα πρότυπα είναι τα εξής:
Φυσικά δεν είμαι σε θέση να κρίνω πιο από αυτά είναι το καλύτερο για να βοηθήσω.
Ο καθένας έχει το γούστο του και παίζει σημαντικό ρόλο και η θεματολογία του blog.
Αν για πχ. έχουμε ενημερωτικό blog, δεν θα επιλέξουμε ένα πρότυπο χρώματος = μαύρο.

Πώς γίνεται η εγκατάσταση του Template (= πρότυπο) ?

1) Download το template μας και αποθήκευση στην επιφάνεια εργασίας
2) Σύνδεση στον Blogger
3) Πρότυπο
4) Δημιουργία αντιγράφου ασφαλείας/επαναφορά
5) Πατάμε το κουμπί 
6) Τέλος κάνουμε "Μεταφόρτωση" του προτύπου

Η ανάρτηση απαιτεί κάποιες βασικές γνώσεις πάνω στα blogs και είναι καθαρά ενημερωτική.



Number of Comments: 7

καλησπέρα θέλω να ρωτήσω εάν τις καρτέλες που έχει το κάθε template μπορώ να τις αλλάξω όνομα και να κάνω αναρτήσεις σε όποια θέλω;

καλησπερα κατεβαζω Template με την διαδιακσια που δειχνεις, στο blog μου γιατι θελω να το αλλαξω ειμαι αρχαρια να το σημειωσω αυτο. Το προβλημμα μου ειναι οτι αυτα που κατεβαζω ειναι με την κεντρικη εικονα να κουνιεται να αλλαζει δηλαδη διαφορετικες εικονες και ετσι θελω να το κανω το blog. To ειναι οτι δεν μπορω να κανω με τιποτα ενεργο αυτο το σημειο στο blog που κατεβαζω δηλαδη να κουνηθει επιτελους η κεντρικη εικονα.εχω αγανακτησει τι δεν κανω σωστα? Παρακαλω αν θελετε βοηθειστε με. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ανδριανα.

καλησπέρα. Σήμερα κατέβασα ένα template το εγκατέστησα και μου άλλαξε τα πάντα. Οκ, έβαλα πάλι αυτό που είχα πριν, το θέμα μου είναι όμως ότι πηγαινοντας στη δημιουργεία νέας αναρτησης μου έχουν εξαφανιστεί σχεδόν όλα τα εργαλεία. έχει μονο "σύνθεση, html, σύνδεσμος, και εισαγωγη εικόνας. Υπάρχει τρόπος να το επαναφέρω όπως ήταν? Σημείωση ότι είμαι αρχάρια.

Καλησπέρα κι από μένα και καλη χρονια..
έκανα κι εγώ αυτή την διαδικασία όμως θέλω να κάνω edit το menu που έχει το template .. δηλαδή να βάλω τα δικά μου link ..εχουμε τρόπο? σ ευχαριστώ πολύ!!!
Γιώργος

kalispera. to provlima mou einai pws katevainei san winzip k den exw idea pws to ftiaxnw,etsi de to dexetai!