Αυτόματο "Διαβάστε περισσότερα..." για τις αναρτήσεις. (Automatic Read More)


Ένα από τα σημαντικότερα Blogger Tricks αλλά και σίγουρα το πιο γνωστό σε όλους τους Bloggers είναι ο διαχωρισμός των αναρτήσεων με τη λειτουργία του "Read More".

Με αυτό τον τρόπο, στην Αρχική Σελίδα δεν φαίνεται όλη η ανάρτηση αλλά μόνο ένα μέρος της.

Έτσι, ένας Blogger μπορεί να προσθέσει περισσότερες αναρτήσεις στην Αρχική του Σελίδα, χωρίς να του "πιάσουν" αρκετό χώρο, και όταν ο επισκέπτης θα πατάει στο "Διαβάστε Περισσότερα", θα τον μεταφέρει στην ανάρτηση που τον ενδιαφέρει.

Ο παραπάνω τρόπος προσφέρει 2 αρκετά σημαντικά πλεονεκτήματα:

1) Δεν χρειάζεται να κόβεις τις αναρτήσεις σου "χειρωνακτικά" αλλά κόβονται αυτόματα.
Δηλαδή μόλις τελειώσεις την ανάρτηση πατάς δημοσίευση και στο κάνει αυτόματα !!!

2) Εσύ ρυθμίζεις στους πόσους χαρακτήρες θέλεις να κόβονται οι αναρτήσεις σου, με αποτέλεσμα όλες οι αναρτήσεις του Blog σου να είναι ομοιόμορφες. (όπως στο βλογκ μου)

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα με προσοχή !

Κάνε Αποθήκευση Προτύπου για παν ενδεχόμενο

1) Σύνδεση στον Blogger
2) Επεξεργασία HTML
3) Με τη βοήθεια του CTRL+F βρίσκουμε το:

</head>

Αμέσως από πάνω του βάζουμε τον παρακάτω κώδικα:

<script type='text/javascript'>
var thumbnail_mode = &quot;float&quot; ;
summary_noimg = 230;
summary_img = 140;
img_thumb_height = 100;
img_thumb_width = 100;
</script>
<script src='http://freebloggertips.googlecode.com/files/free%20bloggertips.js' type='text/javascript'/>

-------------------------------------------------
Σε αυτό το σημείο μπορείς να αλλάξεις τα παρακάτω νούμερα:

summary_noimg = 430; (είναι το ύψος της ανάρτησης χωρίς την εικόνα)
summary_img = 340; (είναι το ύψος της ανάρτησης με την εικόνα)
img_thumb_height = 100; (το ύψος της εικόνας)
img_thumb_width = 120; (το πλάτος της εικόνας)
--------------------------------------------------

5) Στην συνέχεια βρείτε τον παρακάτω κώδικα HTML:

<data:post.body/>

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ τον παραπάνω κώδικα με τον παρακάτω:

<b:if cond='data:blog.pageType == &quot;item&quot;'>
              <data:post.body/>
              <b:else/>
              <div expr:id='&quot;summary&quot; + data:post.id'>              <data:post.body/>
              </div>              <script type='text/javascript'>              createSummaryAndThumb(&quot;summary<data:post.id/>&quot;);              </script>              <span style='padding-top:5px;;float:right;text-align:right;'><a expr:href='data:post.url' rel='bookmark'><b>Read more »</b></a></span>              </b:if>

Το "Read more »" μπορείτε να το αλλάξετε.
Στην θέση του μπορείς να βάλεις κάτι όπως:
Διαβάστε Περισσότερα »
Περισσότερα για αυτό το άρθρο ... κλπ

6) Βρείτε τώρα το </b:skin> και απο πάνω του βάλτε αυτό:

a.readmore {
/* CSS properties go here */
}

7) Αποθηκεύστε το πρότυπο σας



Number of Comments: 69

oraio ayto alla den afhnei na fenontai ta video. kserei kaneis ti kanoyme me ta videakia toy youtoube

kai pws to vgazoume an 8eloume? :P

"Κάνε Αποθήκευση Προτύπου για παν ενδεχόμενο"

Κάνε το βήμα 5 ανάποδα, δηλαδή πρώτα βρες το <b:if cond=" κλπ και όταν το βρεις βάλε σε όλο αυτό το <data:post.body (βλ. βήμα 5)

@stiv δεν έχω βρει ακόμα, όταν βρω θα κάνω ανάρτηση :)

Καλησπέρα!
Μόλις έβαλα το αυτόματο read more, και οι αναρτήσεις μου συμπηκνώθηκαν κανονικά.
Το πρόβλημα είναι ότι το read more πήγε και στις σελίδες που είχα. (πχ. ρόστερ, πρόγραμμα, βαθμολογία)
Μπορείς να μου πεις κάποιο τρόπο, με τον οποίο το read more να λειτουργεί μόνο για τις αναρτήσεις?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Ναι ειναι ενα προβλημα :P δεν γινεται για την ωρα.. ομως θα παω να ψαξω και αν βρω κατι θα γινει αναρτηση :D

Οκ!
Γνωρίζεις μήπως, το κλασσικό read more επηρεάζει κ αυτό τις σελίδες?
Άμα είναι περάσω αυτό!

RE FILE SE EMENA DN YPARXEI TO .....T NA KANO???

@MrVierinha21 Ξαναπες το μία καθαρά..

Γιατί σε μερικές αναρτήσεις μου χωρίζει το κείμενο στα δύο στην αρχική;

summary_img για να βαλεις ποσες λεξεις θες να φαινονται οταν εχεις εικονα και το
summary_noimg για να βαλεις ποσες λεξεις θες να φαινονται οταν η αναρτηση σου δεν εχει εικονα

Ευχαριστώ πολύ!
Πολύ απλό στην εφαρμογή!

Μπράβο σε όλους, πολύ καλή δουλειά

το έκανα αλλά χάθηκαν τα βίντεο γιατί έγινε αυτό πως διορθώνεται ?

σας παρακαλώ όποιος έχει την καλοσύνη ας μου πει πως να το διαγράψω ......

το έχω κάνει πολλές φορές αποθήκευση γιατί έτσι νόμιζα ότι αν μεγάλωνε η εικόνα θα εμφανιζόταν το βίντεο παρακαλώ βοήθεια πως να το διαγράψω ?

τα κατάφερα μόνος μου τελικά :D

Έλα, sorry που δεν προλαβα να σε help ;P είχα πολύ δουλειά και δεν είχα ανοιξει τα Mails για να δω το comment σου :S

Ωραία ευτυχώς τα κατάφερες μόνος σου :)

Καλησπέρα!
Πριν λίγες ημέρες διαμόρφωσα την κεντρική μου σελίδα με αυτήν την διαδικασία και σας ευχαριστώ! Αντιμετωπίζω όμως ένα προβληματάκι, στην αρχική μου σελίδα εμφανίζονται μόνο 5-6 αναρτήσεις και ενώ αλλάζω τον αριθμό των αναρτήσεων στις ρυθμίσεις του blogger δεν γίνετε καμία αλλαγή.
Μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε;
Υπάρχει κάποιος τρόπος να αυξήσω τον αριθμό των αναρτήσεων στην αρχική σελίδα;
Ευχαριστώ πολύ
Θερμούς χαιρετισμούς!

@ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ εξαρτάται απο το template σου. Κανονικά θα έπρεπε να σου αλλάζει απο τις ρυθμίσεις του blogger όπως λες και εσύ. Τώρα δεν μου είναι εύκολο απο εδώ να μαντέψω ;S για δοκιμασε να αλλαξεις Blogger Template (απλα κρατα ενα backup και απο το παλιό σου ωστε να το αλλαξεις αν δεν σου αρεσει)

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τον χρόνο σου και την συμβουλή σου, θα το δοκιμάσω!

Καλησπερα!
Ευχαριστω για τον HTML κωδικο.Ειμαι αρχαριος Blogger και δεν εχω πολλες γνωσεις σχετικα με τετοιους κωδικες.Ενω ολα ειναι ενταξει, μου παρουσιαζεται το εξης "προβληματακι" - Δεν μου εμφανιζονται οι τιτλοι των αναρτησεων.Δοκιμασα διαφορα μεγεθει μηπως και εμφανιστουν αλλα τιποτα.Μηπως θα μπορουσατε να μου πειτε αν παρελειψα κατι?Ευχαριστω εκ των πρωτερον!

Το βρηκα τελικα......Ευχαριστω παντως που υπαρχετε σαν Blog !!!

@Ado7212 Sorry, απλα αυτον τον καιρο εχω πολυ δουλεια και δεν ειδα το blog. Ελπιζω να μην σου δημιουργησα προβλημα :)

aax sas parakalw. peite mou pws to diagrafoume!
Euxaristw :)

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΕΙΚΟΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΑΜΟΡΦΟΝΟΝΤΑΙ?

Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά, ευχαριστώ :D
Προσπαθώ να εφαρμόσω το " διάβασε περισσότερα" αλλά δεν δουλεύει.
Έχω δύο data:post.body και δοκίμασα το σκριπτάκι και στα 2 αλλά, τίποτα, δυστυχώς.

Το βρήκα! Τα κατάφερα :-):-):-)
Ευχαριστώ πολύ!!!
( A γ α π ά ω )

Είσαι τέλειος! παιδεύομαι αρκετές μέρες να το κάνω, κι οι δικές σου οδηγίες ήταν οι πιο απλες και κατατοπιστικές! Σ'ευχαριστώ πολυ:)))))

ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ READ MORE ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΟΠΟΤΕ ΠΑΤΑΩ ΣΕ ΜΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΜΟΥ ΜΟΥ ΤΗΝ ΔΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΚΟΝΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ . ΒΟΗΘΑΜΕ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΑΔΕΛΦΕ. ΝΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΟΥ ΠΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ http://xrushaughpurinaskorinthou.blogspot.com/

ΤΟ ΕΒΓΑΛΑ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΟΛΥ ΤΟ READ MORE ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΑΝ ΠΑΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΑΝΩ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΤΟ BUTTON READ MORE ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΠΑΤΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΕΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ http://xrushaughpurinaskorinthou.blogspot.com/p/blog-page.html ΒΟΗΘΕΙΑ !!!!

Σε ευχαριστώ, μου γλιτώνεις πολύτιμο χρόνο...

εμενα το δε το βγάζει γιατί?

Μπορείτε να με βοηθήσετε??Στη ΣΕΛΙΔΑ (Χρήσιμοι σύνδεσμοι) που έχω δημιουργήσει στο blog μου http://oikiaki-oikonomia.blogspot.gr δεν ανοίγει για να διαβαστεί ολόκληρη!Τι συμβαίνει?Ευχαριστώ!

δν εχω καταλαβει που βαζεις τον κωδικο και τι αλλαζεις εξηγησε μου σε παρακαλω

mipos mporeite na mou peite an ginetai na min paramorfonontai oi eikones?

πολύ εύχρηστο...μπήκε πολύ εύκολα χωρίς κανένα πρόβλημα....απλά το μόνο που πείραξα εγώ είναι το πόσο μεγάλο θέλω να είναι το κείμενο!!!!!!!ευχαριστω πολύ για τη βοήθεια παιδιά!!!!!

exw ena provlima. ola pigan kala ektos apo ena pragma.
Pws 8a ginei to "diavaste perissotera" na min epireazoun ta pages.
des to site mou kai sto menu bar dipla sto home exei paixnidia/games.
pata kai 8a katalaveis
http://worldgr.blogspot.gr/

δεν γίνεται τίποτα, το δοκιμασα 3 φορές. μήπως πρέπει να αφήνω και κενα?βασικά δεν εχω ξαναχρησιμοποιήσει κώδικα. heeeeellllp

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

το βρήκα τελικά! επιτέλους

δεν μπορω να βρω τους κωδικες που ζητας ... ακομα και με Ctrl + F δεν βρισκω τιποτα ...

Πολύ ωραίο άρθρο αλλά έχω ένα πρόβλημα, δεν φαίνονται οι τίτλοι των δημοσιεύσεων. Μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω για αυτό;

Πολύ ωραίο άρθρο αλλά έχω ένα πρόβλημα, δεν φαίνονται οι τίτλοι των δημοσιεύσεων. Μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω για αυτό;

Είναι σημαντικό οπότε αν γίνεται να μου απαντήσει κάποιος..

Πρώτα θέλω να σας δόσω τα συνχαριτίρια μου...!!! είστε πολυ δυνατόι!!
τα βάζω ετσι ακριβώς που λέτε αλλα κάνω αποθ.. αλλα δεν κάνει τίποτα στης αναρτήσης? μπορεί να βοηθήση κανείς?

Το ίδιο συμβαίνει και σε εμένα. Ενώ έχω τα κάνει όσα λέτε, κάνω αποθήκευση και στο τέλος η ανάρτηση παραμένει ίδια χωρίς να έχει το read more.

Πολύ ωραίο άρθρο αλλά έχω ένα πρόβλημα, δεν φαίνονται οι τίτλοι των δημοσιεύσεων στην αρχική σελίδα. Μπορείτε να μου πείτε τι μπορώ να κάνω για αυτό;

Είναι σημαντικό οπότε αν γίνεται να μου απαντήσει κάποιος..

Εγώ πάλι καταλαβαίνω τι πρέπει να κάνω μόνο που το εξής δε μου το εμφανίζει όταν το ψάχνω... Καμιά βοήθεια?

Ευχχαριστώ εκ των προτέρων..

This blog was... how do I say it? Relevant!! Finally I have found something which
helped me. Thank you! wongaliga

φιλε δε μου βρισκει αυτο το (περιπου) data post body .
... βοηθα με αν μπορεις

gia soy tha ithela mia cari se emena den yparxi ayto head ti na kano ????

http://100apisteuta.blogspot.gr/
to blog mou einai auto.. polu kalles oi plirofories sou :)

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Ξερετε γιατι δεν μπορω να βρω αυτο ?

Καλημέρα σας!
Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.
Στην κεντρική Σελίδα ο κώδικας δουλεύει σωστά, στις υποσελίδες όμως που έχω δημιουργήσει πατώντας το κουμπί περισσότερα δεν ανοίγει η δημοσίευση.
Το blog μου είναι αυτό http://somateiomousikonlamias.blogspot.gr/ σας ευχαριστώ.

Καλημερα καταρχην συγχαρητηρια για ολο το μπλογκ σου, εχει τελεια πραγματα και θελω να τα προσθεσω ολα. σχετικα με το Read more το εβαλα, δουλεψε αλλα μονο στις υπαρχουσες αναρτησεις, οταν βαζω μια καινουρια εμφανιζεται ολο το κειμενο και στο τελος του κειμενου το Read more και οταν το πατησεις απλα την ανοιγει σε χωριστη σελιδα

Καλημερα και σε ευχαριστω για τις χρησιμες πληροφοριες και την βοηθεια σου! Εχω ενα θεματακι κι εγω οπως ολοι! Σε τρεις συγκεκριμενες αναρτησεις εχει μπει το διαβαστε περισσοτερα ενω δεν θελω. Εννοω για την επικοινωνια, το about και για την πολιτικη απορρητου. Πως το βγαζω σε αυτες τις τρεις ωστε να ανοιγει ολη η αναρτηση με την μια; Ευχαριστω εκ των προτερων!

Παιδιά καλησπέρα!! Πολύ ωραίο blog!
ΘΑ ήθελα να κάνω μια ερώτηση εμένα στην αναζήτηση δεν μου βγάζει το: ?? Υπάρχει άλλος τρόπος να το εγκαταστήσω???

Καλησπέρα..Σε εμένα το data:post.body δεν το βρίσκει στην αναζήτηση ctr+f sto κώδικα.Τι να κάνω;

καλημέρα και χρονια πολλά!..έχω τρια μπλογκ. Εχω κανει εφαρμογη το read more στα δύο απο αυτα ενω στο τριτο που το δουλευω περισσότερο δεν μπορω να βρω το data post body,οποτε και δεν μπορω να συνεχισω
Μπορει να γινει κατι σε αυτο;

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑΣς,  2 Ιανουαρίου 2015 στις 2:20 μ.μ.  

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΟΥΚΝΙΔΑΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ 2 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 2:17ΜΜ

καλησπερα εχω κανει ολσ τσ βηματα ακριβως οπως τα γραφετε και στο μπλογκ δεν βλεπω καμια αλλαγη τι συμβαινει το μπλογκ ειναι

http://freshsnews.blogspot.com/

Καλημέρα σε δυναμικά προτυπα
ενω στην αρχική σελίδα μπαίνουν κανονικά οι αναρτήσεις μέχρι το πατώντας διαβάστε περισσοτερα ανοιγει το url του post αλλά πάλι μέχρι το more.
pls help!!!!!

Legteris

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ προσπαθω να το περασω στο blog μου μα δε βρισκω τους κωδικες που γραφεις δεν υπαρχουν μεσα. τι να κανω?

Λοιπον για αυτους που δεν τα καταφεραν να βρουνε το post data αλλα και για τους αλλους , με τα καινουργια templates υπαρχει κουμπι στην διμιουργια αναρτησης που λεγετε after jump και κανεις την δουλεια σου...
μπορειτε να δειτε εδω
https://support.google.com/blogger/answer/154172?hl=en

Καλημερα.... Μου δουλευε μια χαρα μεχρι πριν 10-15 μερες και ξαφνικα σταματησε....Γνωριζει καποιος γιατι? Το ειχα πανω απο χρονο...

Καλησπερα παιδια αλλαξα οσα λετε στο παραπανω κειμενο αλλα μου εμφανιζει κατα την αποθηκευση αυτο:

Η επεξεργασία του προτύπου σας, ώστε να περιέχει HTTP και HTTPS ταυτόχρονα, ενδέχεται να επηρεάσει την ασφάλεια και την εμπειρία χρήστη στο ιστολόγιό σας κατά την προβολή του μέσω HTTPS. Μάθετε περισσότερα. Απόκρυψη προειδοποίησης

Αν μπορειτε σας παρακαλω πειτε μου μια λυση!