Kαταχώρηση Blog στις μηχανές αναζήτησης


Σε αυτήν την ανάρτηση θα μπορέσει ο κάθε Blogger να καταχωρήσει το Blog του στις μεγαλύτερες  μηχανές αναζήτησης οπώς Google/Yahoo/Bing/Msn/Alexa αλλά και άλλες γνωστές μηχανές αναζήτησης.

Στα επόμενα Link θα μπορέσεις να καταχωρήσεις το Blog σου σε Διεθνή Επίπεδο.

H υποβολή του Blog σας, θα τονώσει σημαντικά την κυκλοφορία του ιστολογίου σας, την ποιότητα του (ως προς τις μηχανές αναζήτησης) αλλά ενδεχομένος και τα κέρδη σας.

Καταχώρηση Blog - Ιστιολογίου:

* Google
* Alexa Web
* Bing
* Exalead



Number of Comments: 16

Ωχ!
Η σελίδα που προσπαθείτε να εμφανίσετε δεν υπάρχει (404).

Επιστρέψτε στην αρχική σελίδα


GIATI M T VGAZEI AUTO K DN MPORO NA TO KANO???

Ευχαριστώ για την ενημέρωση @MrVierinha21,

Η Google άλλαξε το Link για την καταχώρηση του site/blog.

Όπως λέει και η ίδια η Google,

Η ρύθμιση "Προσθήκη του ιστολογίου σας στις καταχωρίσεις μας;" καθορίζει αν το ιστολόγιό σας θα προωθείται ή όχι στα διάφορα κανάλια του Blogger. Μπορείτε να βρείτε αυτήν τη ρύθμιση στη σελίδα Ρυθμίσεις | Βασικές. Αν το πρότυπο του ιστολογίου σας χρησιμοποιεί την ετικέτα BlogMetaData, η απενεργοποίηση της ρύθμισης θα έχει ως αποτέλεσμα τη διακοπή της ανίχνευσης του ιστολογίου από τις μηχανές αναζήτησης.

KAΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΚΛΙΚΑΡΩ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ "ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΤΙΚΕΤΕΣ",ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙ..ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΩ ΣΕ ΟΛΕΣ.ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΑΠΟ ΠΡΟΧΤΕΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ BLOGGER.TI NA KAΝΩ?

pos to kataxoro sto alexa kai sta ypoloipa pou pao sto google to kataxorisa apla sta upoloipa den xero
http://strikersbet.blogspot.gr/

να σε ρωτησω φιλε μου πως πρεπει να κανω την καταχωρηση στην alexaγια ενα μπλογκ τωρα που αλλαξε να τελειωνει σε blogspot.com h se blogspot.gr?

ευχαριστω για την ενημερωση

exw ena problhma kai de borw na kanw to bing..,thelei leei na kanw upload ena html arxeio sto blog kai den 3erw pws !!!!

Nick, τι ενοοείς? το Bing σου ζητάει απλά να πιστοποιήσεις ότι είσαι άνθρωπος και όχι ρομπότ. Η καταχώρηση γίνεται απλά, αλλά πες μου το πρόβλημα σου ή την ιστοσελίδα σου για να σε βοηθήσω ή να στην κάνω εγώ :)

Γεια σου, θα ήθελα να με βοηθήσεις να κατανοήσω, εάν αυτή η επιλογή κοστίζει....και πόσο, επίσης, εάν προσθέσω διαφημίσεις στο blog μου πρέπει να πληρώσω τη Google; Σ ευχαριστώ πολύ.

Σας παρακαλω οποιος ξερει ας με βοηθησει.. Εχω blog με συνταγες μαγειρικης και ζαχαροπλαστικης. Οταν θελω να κανω αναζητηση σε μια συνταγη μου στην αναζητηση που εχω βαλει στο blog, δεν λειτουργει, και δεν κανει αναζητηση. Αυτο γινετε εδω και λιγους μηνες, πρωτα δουλεβε κανονκα. Ξερει καποιος κατι?

Το alexa link βγάζει error :)

Oops!
There was an error on the site.

Please try refreshing the page.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!καινούρια bloger...εχω πάρει πολλά απο δω μέσα,καλη συνεχεια!μηπως ξερει κανεις γιατι στο pc μου και σε 1-2 ακομα που εχω μπει δεν εμφανιζει το gadget με τους επισκεπτες και τα μέλη του Blog....σε αλλα pc φαινονται κανονικα..τι είναι αυτο?λείπει κανένα update?α! και πως βγαινει το λευκο πλαισιο γυρω απο τις φωτογραφιες στις αναρτησεισ?σκετες δεεεεν γινεται να ποσταρονται? φχαριστω πολυ προκαταβολικα!

Καλησπέρα!
Είναι και εγώ νέα στο "αθλημα" να ρωτησω και εγω κατι: μου είπαν ότι
για να λειτουργήσουν τα tags στο google πρέπει το blog να έχει δυο χρόνια λειτουργίας τουλάχιστον. ισχύει????? περίεργο μου φαίνεται! το όνομα του blog παίζει ρόλο στην αναζήτηση ή μόνο τα tags που έχεις βαλει??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

@efikar Δεν ισχύει αυτό με τα tags, η Google έχει αλλάξει την πολιτική της και δεν μετράνε σχεδόν καθόλου, αυτό που μετράει ακόμα είναι το όνομα της ιστοσελίδας που έχεις. πχ το όνομα BloggerTricks.gr σε βοηθάει αν θέλεις το κοινό σου να ψάχνει για Blogger Tricks

Καλημέρα. Έχω ένα μπλόγκ. Εδώ και 3-4 μήνες όποια νέα ανάρτηση έβαζα και την έστελνα με μεϊλ για ενημέρωση σε άλλα ( 100 περίπου ) μπλόγκ, την έβλεπα μετά από 1-2 μέρες ψάχνοντας στο Google. Έβλεπα δηλαδή τον τίτλο της ανάρτησής μου, σημείο ότι το ανέβασαν κάποια μπλόγκ ( έβλεπα το όνομά τους ) και ότι το πήρε η μηχανή Αναζήτησης. Τώρα και κάποιο καιρό οι τίτλοι των αναρτήσεών μου δεν φαίνονται ανεβασμένες πουθενά εκτός μιάς, του δικού μου μπλόγκ. Τι νομίζετε ότι φταίει, τι πρέπει να προσέχω σε κάθε νέα ανάρτηση και αποστολή μέϊλ , και τι πιθανόν να ρυθμίσω; Ευχαριστώ.

typospress2

Καλησπέρα. Οποιος μπορει ας με βοηθήσει με το ανέβασμα του BLOG μου στη μηχανη αναζητησης του google. Παω στο link για το ανεβασμα και μου βγαζει τα παρακατω βηματα.

Στο βημα 1 αφου το κανω save αποθηκευεται σαν html αρχειο και μετα σε ποιο σημειο θα το βαλω στο blog μου???? και σαν τι θα το ανεβασω?? σαν εικονα ή κείμενο??? ευχαριστω

Upload an HTML file to your site.

1. Download this "HTML verification file".

2. Upload the file to http://τοαρχειομου.blogspot.gr/

3. Confirm successful upload by visiting http://τοαρχειομου.blogspot.gr in your browser.

4. Click Verify below.

To stay verified, don't remove the HTML file, even after verification succeeds.