Πως χωρίζω τις αναρτήσεις μου σε κατηγορίες


Μετά απο πάρα πολλές ερώτησεις απο έσας και ιδιαίτερα απο τον Galaxy, ένα φιλικό blog,
είπα να γράψω μια ανάρτηση στην οποία θα απαντήσω στα εξής βασικά ερωτήματα:
  • Πως μπορώ να χωρίσω το blog μου σε κατηγορίες
  • Πως μπορώ να χωρίσω τις αναρτήσεις μου ανάλογα με την θεματολογία 
  • Πως χωρίζω τις αναρτήσεις μου σε κατηγορίες
Ακολουθήστε τώρα τα βήματα για να βρείτε λύσεις στα προβλήματα αυτά

1) Σύνδεση στον blogger
2) Σχεδίαση
3) Προσθήκη Gadget
4) Και επιλέγουμε τις "Ετικέτες"


5) Εκεί μπορείς να επιλέξεις πως θές να εμφανίζονται οι Ετικέτες στο blog σου
Δοκίμασε ποιές επιλογές είναι οι καλύτερες για το blog σου και πάτα Αποθήκευση.

6) Τώρα θα πρέπει σε κάθε νέα σου ανάρτηση να βάζεις μια Ετικέτα.
Στην συνέχεια ο blogger θα μεταφέρει την ανάρτηση στην σωστή θεματολογία αυτόματα!

Για να βάλεις την Ετικέτα στην ανάρτηση, δες την παρακάτω εικόνα


Εκεί λοιπόν που λέει "Ετικέτες" (κουτάκι)
Στο κουτάκι βάζεις μια ετικέτα, για παράδειγμα News, Αθλητικά, Ενημέρωση, Ελλάδα

Και δημοσιεύεις κανονικά την ανάρτησή σου!

Αυτό ήταν!, τώρα κάνε το ίδιο βήμα με το κουτάκι και στις παλιές σου αναρτήσεις και είσαι ΟΚ !



Number of Comments: 36

EUXARISTO RE PROEDRE !!!! :)

Ερώτησηηηη...
Παλιότερα έκανα το λάθος να βάζω αρκετές ετικέτες στισ αναρτήσεις μου..π.χ. Ελλαδα, κοινωνία, φτωχεια..με αποτέλεσμα αφού έκανα όοολα τα παραπάνω να μου βγάλει μια λίστα με 1000000000000 ετικέτες..αυτό διορθώνεται με κάποιο τρόπο χωρίς να πρέπει να αλλάξω υπερβολικά πολλές ανατήσεις???? ευχαριστωω!!

Θα ήθελα να ρωτήσω

Πως μπορώ να βάλω την παρουσίαση μιας ομάδας φωτογραφιών που τραβάω απο το picassa σε μια κατηγορία/ετικέτα;

Οι παρουσιάσεις βγαίνουν αριστερά ή δεξιά αλλά εάν βάλω πολλές σε λίγο θα γίνει σεντόνι.

ή πως μπορώ να βάλω σε μια ανάρτηση μια παρουσίαση απο το picassa και άφού θα έχω ομαδοποιήσει την ανάρτηση σε μια συγκεκριμένη ετικκέτα να βλέπει κάποιος τις φωτο;

εισαι φοβερός ευχαριστώ μαν

πως μπαίνει μια ετικέτα δίπλα στην άλλη ? όπως έχεις εσύ home dipla sto blogger tricks ? αν μπορείς απάντησε στο mail skypeapolonnnn@gmail.com

Εγώ το έχω κάνει με html κώδικα, αλλά ο Blogger σου δίνει την δυνατότητα να το κάνεις με την χρήση του gadget "Σελίδες" :) try it and tell me

σε βρήκα κατά τύχη..και η τύχη είναι με το μέρος μου... χαίρομαι γι'αυτό...

kati gia to Windows Live Write ginete na mpenoun apoki?

file m kata tyxi vrika ti selida s kai mporo na po oti mou einai xrisimi efxaristo!mia kai prosfata ekana ena blockkai prospatho akoma na to dimiourgiso opos thelo!kai pali efxaristo

καλησπέρα φίλε.Που μπορώ να βρω κι εγώ html για να χωρίσω τις κατηγορίες με τον τρόπο που το έκανες εσύ?Ευχαριστώ

Τι ενοοεις html ? Η διαδικασια ειναι η ιδια παντου δεν αλλαζει.

Γειά σου. Το έκανα αλλά δυστυχώς όταν πατάω το λινκ της ετικέτας, εμφανίζει μόνο τις 2 πιο πρόσφατες αναρτήσεις. Πώς γίνεται να εμφανίζονται όλες?
Ευχαριστώ.

Εμφανίζει όσες αναρτήσεις έχουν την ετικέτα αυτή. Για παράδειγμα αν πατήσεις σε εμένα το Blogger Widgets στο Menu θα σου βγάλει όλες τις αναρτήσεις με το Blogger Widgets. Πρέπει το link σου να είναι σαν το δικό μου για να στις εμφανίσει όλες :)

http://www.bloggertricks.gr/search/label/ΕΤΙΚΕΤΑ

φιλε μου προσπαθω να γραψω μια αναρτηση, της βαζω ετικετα, τη δημοσιευω, μπαινει στην αρχικη ομως δε μπαινει στην καρτελα-κατηγορια που θελω... πως θα το κανω να δημοσιευονται αυτοματα και στις κατηγοριες-καρτελες μου, και οχι μονο στην αρχικη;

@Newz πες μου το blog σου γιατί δεν καταλαβαίνω από εδώ.

Στείλε μου στο blogger.tricks.gr@europe.com

exw ftasei sto shmeio na balw ta palia mou posts se etiketes kai de borw na kai exw enrgopihsei to gadget "labels"...phgainw na epksergastw tis palies anrthseis kai de bgazei auto to koutaki pou eleges..boreis name boh8hseis??? Euxaristw

με πιο τρόπο μπορούμε να κάνουμε τις ετικέτες μας σε 3d εμφανιση.
ευχαριστώ

Έκανα κατηγορίες με βάση αυτό http://www.bloggertricks.gr/2013/09/blog-orizontio-menou-blogger-menu.html και ψάχνω τρόπο να κατηγοριοποιούνται οι αναρτήσεις σε αυτές. Έκανα αυτό με τις ετικέτες αλλα δεν είναι αυτό ακριβώς που θέλω..πχ. ανεβάζω μια αναρτηση για αθλητικά, θέλω να την εμφανίζει μόνο στην κατηγορία αυτή (πάνω πάνω).

Και εγώ έπαθα αυτο ακριβως που επαθε ο/η Newz.. Μπορει καποιος να μe βοηθησει?!

Θελω να βαλω ετικεττες για να συνδεσω την αναρτηση με την κατηγορια αλλα οπος φαινεται δεν παιρνει ετικεττες στα ελληνικα, τι να κανω?

Ειμαι ο Λάμπροσ και θελω να ρωτησω γραφω μια αναρτηση, της βαζω ετικετα, τη δημοσιευω, μπαινει στην αρχικη ομως δε μπαινει στην καρτελα-κατηγορια που θελω... πως θα το κανω να δημοσιευονται αυτοματα και στις κατηγοριες-καρτελες μου, και οχι μονο στην αρχικη;

Αμα βάλεις την ετικέτα "Blogger Tricks" όταν θα αναζητήσεις το http://www.bloggertricks.gr/search/label/blogger%20tricks θα σου δειχνει ολες τις αναρτησεις με αυτη την ετικετα. Οποτε μαλλον δεν εβαλες την ετικετα σωστα. Πχ αν εχεις την ετικετα Food, θα πρεπει να βαλεις ενα κουμπι που οταν το πατας να ψαχνει το http://www.bloggertricks.gr/search/label/Food

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Καλησπέρα κι από εμένα. Θα ήθελα να ρωτήσω εαν μπορεί αυτή η ετικέτα-κουμπί να είναι στα ελληνικά

Ευχαριστώ

Καλησπέρα! Εγώ βάζω σε μία ανάρτηση ετικέτα, τη δημοσιεύω αλλά δεν μπαίνει στην καρτέλα/ κατηγορία που δημιούργησα αλλά φαίνεται χύμα στην αρχική. Πως θα μπουν οι αναρτήσεις μου στις κατηγορίες που δημιούργησα? Δεν μου εμφανίζει αναδυόμενο παράθυρο όταν πάω να δημιουργήσω νέα σελίδα και να βάλω την διεύθυνση της ανάρτησης! HELP!

Καλησπέρα...Πολύ καλή δουλειά στο Blog σας...Μια ερώτηση: Πως μπορώ να επεξεργαστώ, να κάνω αλλαγές αλλα και να διαγράψω παλιές ετικέτες...Ευχαριστώ εκ των προτέρων...

Αγαπητέ φίλε αφάνταστη η βοήθεια που μας προσφαίρεις και το ευχαριστώ είναι λίγο. Σε παρακαλώ μία ερώτηση. Βάζω τις ετικέτες και όλα δουλεύουν καλά. Ομως οι αναρτήσεις των ετικετών εμφανίζονται και στην αρχική σελίδα. Δέν ξέρω αν κάνω κάπου λάθος αλλά υπάρχει τρόπος οι αναρτήσεις να εμφανίζονται μόνο στις ετικέτες και οχι στην αρχική σελίδα; Ευχαριστώ πολύ για όλα.

Καλησπέρα και καλό Μήνα να έχουμε. Κατα λάθος έχω βρεθει στο τόσο περιεκτικό από περιεχόμενο Blog σας. Δεν το κρύβω ότι περνάω αρκετό χρόνο μέσα στο Blog σας, διαβάζοντας πολλές φορές και όλα τα σχόλια που έχουν αναρτηθεί σε πολλές αναρτήσεις σας. Αρκετά από τα όμορφα σας tips, τα έχω υλοποιήσει και εγω σε ένα Blog που διατηρώ εδω και αρκετά χρόνια (memoryhellas.blogspot.gr ). Θέλω να υλοποιήσω το drop down menu και έχω πάντα σε κάθε ανάρτηση επισυνάψει μια ετικέτα και πιστεύω ότι θα λειτουργήσει. Το πρόβλημα μου είναι πως θα μπορούσα να συμπεριλάβω τα διάφορα ομαδοποιημένα Links που έχω στην δεξιά πλευρά του Blog. Είναι κάτι τέτοιο εφικτό;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και σας εύχομαι καλή συνέχεια στο επικοδομητικό έργο που κάνετε !

Καλησπέρα παιδιά!
Ξέρει κανείς να μου πει πως θα βάλω αναρτήσεις στις σελίδες του Blog? Αν υπάρχει τρόπος δηλαδή να εμφανίζονται μόνο στις σελίδες που έχω βάλει και όχι να εμφανίζονται όλες στην αρχική σελίδα και οι υποσελίδες να παραμένουν κενές.
Ευχαριστώ πολύ!

Με βοηθησε πάρα πολύ. Είμαι πολυ χαρούμενη που επιτελους βρηκα καποιον να με βοηθήσει να χωρισω σε κατηγορίες το blog μ ευχαρισστω και πάλι

Καλησπέρα φιλε μου!!!
Τα έκανα όλα αυτά που δίνεις στον οδηγό άπλα θέλω να σε κάνω μια ερώτηση!!
Έβαλα μια μπάρα menou πάνω πάνω και θέλω να σε ρωτήσω όταν πχ πάει ο αναγνώστης να πατήσει σε μια υποκατηγορία στο menu θα τον πηγαίνει κατευθείαν στην ετικέτα που έβαλα σε μια ανάρτηση;;

Γεια σου!! Χρειάζομαι βοήθεια γτ ειμαι καινούργια! Τα έχω κάνει αυτά που είπες, απλά δεν ξέρω πως να βάλω μία ανάρτησή μου σε μια σελίδα...Ξέρω πως παίζουν ρόλο οι ετικέτες αλλά δν καταφέρνω τπτ!!

καλησπερα και συγχαρητηρια για την εξαιρετικη βοηθεια που μας δινετε!
πως γινεται στην αρχικη μου να εμφανιζονται περισσοτερες αναρτησεις?
στην αρχη εμφανιζε 5 , μολις προσθεσα ενα άρθρο χωρις να αλλάξω κατι εγιναν 4, τωρα πάλι ξανα 3.....μειώνονται όσο ανεβάζω αναρτησεις...
helpppp

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ. ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ Α ΦΩΤΑ ΣΑΣ. ΕΧΩ ΕΝΑ BLOG www.e-trovato.gr ΠΗΓΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΣΗΜΕΙΩΝΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΕΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΡΙΜΗΝΟ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ issuu.com ΤΗΝ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΑΙΡΩΝ ΤΟ embed ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΕΠΙΚΟΛΗΣΗ ΣΤΟ HTML ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΑΝΕΒΑΖΩ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕ. ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΟ http και το εκαναν https ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΤΟ URL. ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΕΜΕΠΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΕΤΟΙΑ. ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΩ ΚΑΤΙ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΩ ΤΟ HTML ΩΣΤΕ ΑΝ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩΝ ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΑΠΙΚΟΛΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΑ ΙΣΙΑ ΤΟΥ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΝΑ ΤΙΣ ΕΧΩ ΟΛΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΙΣ ΒΑΛΩ ΚΑΘΕ ΤΕΥΧΟΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ. ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΘΑ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΑΤΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΑΜΠΡΟΣ

Το πόσο με βοήθησες να ξερες!!! χίλια ευχαριστώ