Οριζόντιο CSS3 Drop Down Menu για το Blog σας


Καλησπέρα σας,

Σήμερα θα σας δείξω πώς να προσθέσετε ένα οριζόντιο μενού στο Blog σας.

Μετά από λαϊκή εντολή, σας παραθέτω τον κώδικα του δικού μου μενού διότι είναι πολύ εύκολος στην προσαρμογή του (δεν χρειάζεται μεγάλη επεξεργασία) και έτσι όσοι θέλετε θα μπορείτε να χωρίσετε τις αναρτήσεις σας σε κατηγορίες, δηλαδή Blogger Tricks, Blogger Gadgets κλπ ή αντίστοιχα για ένα άλλο blog, "Πολιτική", "Αθλητικά", "Ελλάδα", "Κόσμος".

Για να μην καθυστερούμε θα προχωρήσω κατευθείαν στο ψητό:

Ακολουθήστε τα βήματα μου με προσοχή:

1) Σύνδεση στον Blogger
2) Διάταξη
3) Προσθήκη Gadget στο σημείο που θέλουμε το μενού.
4) HTML/JavaScript

Και στο κουτάκι προσθέτουμε τον παρακάτω κώδικα:

<style>
/*------ CSS3 Drop Down Menu By MBT (www.mybloggertricks.com)---------*/

#mbt-menu, #mbt-menu ul {
margin: 0;
padding: 0;
list-style: none;
}

#mbt-menu {
overflow:visible;
width: 960px;
margin: 60px auto;
border: 1px solid #222;
background-color: #111;
background-image: -moz-linear-gradient(#444, #111);
background-image: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, from(#444), to(#111));
background-image: -webkit-linear-gradient(#444, #111);
background-image: -o-linear-gradient(#444, #111);
background-image: -ms-linear-gradient(#444, #111);
background-image: linear-gradient(#444, #111);
-moz-border-radius: 6px;
-webkit-border-radius: 6px;
border-radius: 6px;
-moz-box-shadow: 0 1px 1px #777;
-webkit-box-shadow: 0 1px 1px #777;
box-shadow: 0 1px 1px #777;
}

#mbt-menu:before,

#mbt-menu:after {
content: "";
display: table;
}

#mbt-menu:after {
clear: both;
}

#mbt-menu {
zoom:1;
}

#mbt-menu li {
float: left;
border-right: 1px solid #222;
-moz-box-shadow: 1px 0 0 #444;
-webkit-box-shadow: 1px 0 0 #444;
box-shadow: 1px 0 0 #444;
position: relative;
}

#mbt-menu a {
float: left;
padding: 12px 30px;
color: #999;
text-transform: uppercase;
font: bold 12px Arial, Helvetica;
text-decoration: none;
text-shadow: 0 1px 0 #000;
}

#mbt-menu li:hover > a {
color: #fafafa;
}

*html #mbt-menu li a:hover { /* IE6 only */
color: #fafafa;
}

#mbt-menu ul {
margin: 20px 0 0 0;
_margin: 0; /*IE6 only*/
opacity: 0;
visibility: hidden;
position: absolute;
top: 38px;
left: 0;
z-index: 9999;
background: #444;
background: -moz-linear-gradient(#444, #111);
background: -webkit-gradient(linear,left bottom,left top,color-stop(0, #111),color-stop(1, #444));
background: -webkit-linear-gradient(#444, #111);
background: -o-linear-gradient(#444, #111);
background: -ms-linear-gradient(#444, #111);
background: linear-gradient(#444, #111);
-moz-box-shadow: 0 -1px rgba(255,255,255,.3);
-webkit-box-shadow: 0 -1px 0 rgba(255,255,255,.3);
box-shadow: 0 -1px 0 rgba(255,255,255,.3);
-moz-border-radius: 3px;
-webkit-border-radius: 3px;
border-radius: 3px;
-webkit-transition: all .2s ease-in-out;
-moz-transition: all .2s ease-in-out;
-ms-transition: all .2s ease-in-out;
-o-transition: all .2s ease-in-out;
transition: all .2s ease-in-out;
}

#mbt-menu li:hover > ul {
opacity: 1;
visibility: visible;
margin: 0;
}

#mbt-menu ul ul {
top: 0;
left: 150px;
margin: 0 0 0 20px;
_margin: 0; /*IE6 only*/
-moz-box-shadow: -1px 0 0 rgba(255,255,255,.3);
-webkit-box-shadow: -1px 0 0 rgba(255,255,255,.3);
box-shadow: -1px 0 0 rgba(255,255,255,.3);
}

#mbt-menu ul li {
float: none;
display: block;
border: 0;
_line-height: 0; /*IE6 only*/
-moz-box-shadow: 0 1px 0 #111, 0 2px 0 #666;
-webkit-box-shadow: 0 1px 0 #111, 0 2px 0 #666;
box-shadow: 0 1px 0 #111, 0 2px 0 #666;
}

#mbt-menu ul li:last-child {
-moz-box-shadow: none;
-webkit-box-shadow: none;
box-shadow: none;
}

#mbt-menu ul a {
padding: 10px;
width: 130px;
_height: 10px; /*IE6 only*/
display: block;
white-space: nowrap;
float: none;
text-transform: none;
}

#mbt-menu ul a:hover {
background-color: #0186ba;
background-image: -moz-linear-gradient(#04acec, #0186ba);
background-image: -webkit-gradient(linear, left top, left bottom, from(#04acec), to(#0186ba));
background-image: -webkit-linear-gradient(#04acec, #0186ba);
background-image: -o-linear-gradient(#04acec, #0186ba);
background-image: -ms-linear-gradient(#04acec, #0186ba);
background-image: linear-gradient(#04acec, #0186ba);
}

#mbt-menu ul li:first-child > a {
-moz-border-radius: 3px 3px 0 0;
-webkit-border-radius: 3px 3px 0 0;
border-radius: 3px 3px 0 0;
}

#mbt-menu ul li:first-child > a:after {
content: '';
position: absolute;
left: 40px;
top: -6px;
border-left: 6px solid transparent;
border-right: 6px solid transparent;
border-bottom: 6px solid #444;
}

#mbt-menu ul ul li:first-child a:after {
left: -6px;
top: 50%;
margin-top: -6px;
border-left: 0;
border-bottom: 6px solid transparent;
border-top: 6px solid transparent;
border-right: 6px solid #3b3b3b;
}

#mbt-menu ul li:first-child a:hover:after {
border-bottom-color: #04acec;
}

#mbt-menu ul ul li:first-child a:hover:after {
border-right-color: #0299d3;
border-bottom-color: transparent;
}

#mbt-menu ul li:last-child > a {
-moz-border-radius: 0 0 3px 3px;
-webkit-border-radius: 0 0 3px 3px;
border-radius: 0 0 3px 3px;
}
</style>

<ul id="mbt-menu">
<li><a href="#">Home</a></li>
<li><a href="#">Categories</a>
<ul>
<li><a href="#">CSS</a></li>
<li><a href="#">Graphic Design</a></li>
<li><a href="#">Development Tools</a></li>
<li><a href="#">Web Design</a></li>
</ul>
</li>
<li><a href="#">Work</a></li>
<li><a href="#">About</a></li>
<li><a href="#">Contact</a></li>
</ul>

Πορτοκαλί Χρώμα : Μέγεθος του μενού ανάλογα με το Blog.
Κόκκινο Χρώμα : Ονόματα που θα εμφανίζονται στο μενού.
Μπλέ Χρώμα (δηλαδή η διέση #) : Βάζεις το site ή URL που θέλεις να ανοίγει το κουμπί
Ρόζ Χρώμα : Γραμματοσειρά

UPDATE: Όλοι όσοι είχαν πρόβλημα με τις υποκατηγορίες, να δοκιμάσουν τον καινούργιο κώδικα και να μου απαντήσουν στα σχόλια για το αν τους δουλεύει.

Όσοι δεν ξέρετε πώς να χωρίζεται τις αναρτήσεις σας σε κατηγορίες παρακαλώ ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο. http://www.bloggertricks.gr/2011/10/pos-xorizo-tis-anartiseis-mou-se.html

UPDATE (20/12/2013): Επειδή μερικοί ήθελαν επιπλέον υποκατηγορίες και σε άλλα κουμπιά του μενού, θα γράψω εδώ την συνέχεια αυτής της ανάρτησης.

Καταρχάς αφήνουμε όλο τον κώδικα ίδιο!!! Δεν αλλάζουμε τίποτα από μόνοι μας

Το μόνο σημείο που μας ενδιαφέρει είναι το τελευταίο κομμάτι του κώδικα δηλαδή:

<ul id="mbt-menu">
<li><a href="#">Home</a></li>
<li><a href="#">Categories</a>
<ul>
<li><a href="#">CSS</a></li>
<li><a href="#">Graphic Design</a></li>
<li><a href="#">Development Tools</a></li>
<li><a href="#">Web Design</a></li>
</ul>
</li>
<li><a href="#">Work</a></li>
<li><a href="#">About</a></li>
<li><a href="#">Contact</a></li>
</ul>

Θα δημίουργήσουμε τώρα τις αντίστοιχες υποκατηγορίες και για το About κουμπί:

1) Αντιγράφουμε τον κώδικα με το γαλάζιο

2) Πάμε στο <li><a href="#">About</a></li> και πριν το τελευταίο </li> βάζουμε το γαλάζιο κώδικα
δηλαδή μετά το </a> και πριν το </li> ώστε να είναι <li><a href="#">About</a>γαλάζιο</li>

Το έγραψα σε συντομία για να μην κάνω copy-paste τους τεράστιους κώδικες.

CopyRights: MyBloggerTricks.com



Number of Comments: 62

πάρα πολύ χρήσιμο,πραγματικά τέλειο τρικ,αλλά μπορώ να ρωτήσω πως ακριβώς θα αλλάξω τη γραμματοσειρά??ευχαριστώ πολύ!

εμενα δεν μου ανοιγει τις υποκατηγοριες...τι να κανω?

ΧΡΙΣΤΙΝΑ, ενημέρωσα την ανάρτηση ;) Ευχαριστώ για το σχόλιο σου

Athanasia είχες δίκιο, είχε κάποιο θέμα η ανάρτηση. Προσπαθώ να το φτιάξω αυτή την στιγμή. Ευχαριστώ για την ενημέρωση!!

Βασικά εγώ κάτω από κάθε κατηγορία έβαλα 3-4 υποκατηγορίες, αλλά κάπου κρύβονται οι δύο τελευταίες, και φαίνονται μόνο οι δύο πρώτες...

Γεια σας. Να φτιάξω απευθείας το drop down menu χωρίς να έχω χωρίσει τις αναρτήσεις σε κατηγορίες δεν γίνεται ε? Υπάρχει τρόπος να εμφανίζεται στη σελίδα μου μόνο το drop down menu χωρίς τις κατηγορίες με τις ετικέτες στο πλάι?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

δεν μου ανοιγει τις υποκατηγοριες όπωσ και στην Athanasia Malik.
Διορθώθηκε κάτι;

Παιδιά αν δεν σας εμφανιζει ολες τις υποκατηγοριες δοκιμαστε να το μετακινειτε οσο μπορειτε σε διαφορετικη θεση γιατι παιζει ρολο και το προτυπο (template) που χρησιμοποιειτε και αλλαζει το drop down menu. Ηδη πάντως εγινε μια προσπαθεια και λειτουργησε σε μερικους που μου εστειλαν. Θα το ξαναψαξω και θα σας πω.

Φιλε μου μπραβο για την καλη δουλεια
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ εαν μπορεις δειξε και τον τροπο που μπροουμε να βαλουμε στο τελος της σελιδας την αριθμηση και το ευκολο navigation στο συνολο των σελιδων οπως εχεις και εσυ !!!

ELEF, στείλε μου Message απο την σελίδα μου στο Facebook.
Διότι δεν έχω κάνει ανάρτηση ακόμα για αυτό. :)

WRAIA MEXRI STIGMHS EVALA ONOMATA OLA KALA MEXRI EDW.. MIA ERWTHSH GIA NA VALW ENA THEMA STIS UPOKATHGORIES MESA PWS GINETAI ?? GT MOU TO EMFANIZEI MONO STO KENTRIKO MENOU , K OTAN PATA PANW SE MIA KATHGORIA DEN EMFANIZEI TPT

Πρέπει να ορίσεις τα Links δηλαδη τα #, όπου έχει # θα βαλεις το Link που θελεις να ανοιγει.

Καλησπέρα..Αρχικά συγχαρητήρια για το blog σου :)
Χρειάζομαι βοήθεια..βάζω το drop down menu στο blog και μου εμφανίζει μία αντιαισθητική γκρί σκιά στο φόντο..
Πως μπορώ να την αφαιρέσω;

καλησπέρα!
και αν θέλουμε να αλλάξουμε το γαλάζιο της "κουρτίνας" (drop down) σε κόκκινο?

@Alexandra M. Το γκρί είναι ίσως από το template σου, διότι ο κώδικας δεν περιέχει γκρί χρώμα. Πρέπει να το δώ για να σου πω ακριβώς τι πρέπει να κάνεις.

@Anastasie Papalexis, με όλα λειτουργεί αλλά καλύτερα να το χρησιμοποιείς σε ξένα templates, που έχουν κατασκευάσει εταιρίες και όχι στα templates που δίνει ο Blogger γιατί δημιουργεί παρεμβάσεις σε χρώματα και δομή όπως έπαθε η Alexandra

Πως μπορώ να προσθέσω και άλλες υποκατηγορίες σε άλλες πιθανές κατηγορίες...π.χ γίνετε μόνο στο δεύτερο πεδίο να έχει submenu...προσθέτω ακριβώς τα ίδια και σε άλλη κατηγορία και δεν μου εμφανίζει τα sumbenus...τι μπορώ να κάνω;

Καλησπερα φίλε μου συγχαρητήρια για την δουλειά σου και τις ιδέες που μας δινεις δυστυχώς δεν ηξερα νωρίτερα το ιστολόγιό σου αλλα ελπίζω τώρα να βρώ αρκετα πράγματα Προς το παρόν θα ήθελα γιαυτην την μπαρα που μας δίνεις αν γινεται να εχω υποκατηγορίες και σε αλλες καρτέλες εκτος της δευτερης. εκανα βέβαια καποιες δοκιμές αλλα δεν τα καταφερα αν μπορεσεις απαντησε μου στο εμαιλ που θα μπορω να το δω πιο συντομα ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Καλησπέρα σας!

Βρήκα πάρα πολύ χρήσιμες τις πληροφορίες σας σχετικά με το blog που προσπαθώ να στήσω. Θα ήθελα όμως μία μικρή βοήθεια. Εγώ έχω επιλέξει ένα template στον οποίο υπάρχει μενού με κάποιες κατηγορίες. Στις κατηγορίες εγώ θέλω να προσθέσω κάποιες υποκατηγορίες. Το blog μου είναι το εξής "http://mageirevontasygieinakaieukola.blogspot.gr". Ας πούμε στην κατηγορία "Κρέας" πως μπορώ να βάλω υποκατηγορίες; Υπάρχει κάποια εντολή html που θα μπορούσα να προσθέσω; Μπορείτε να μου απαντήσετε στο mail μου (dimitra.lymperopoulou@gmail.com).Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

Καλησπέρα σας! Ακολουθώντας τις πολύτιμες οδηγίες σας, έφτιαξα την οριζόντια γραμμή μενού που προτείνατε. Με κατάλληλες τροποποίησεις δημιούργησα υπομενού σε περισσότερες της μίας κατηγορίες. Χρειάζομαι μια βοήθεια, όμως, στο παρακάτω: όταν ποστάρω μια ανάρτηση και κλικάρω σε μια κατηγορία ή σε μια υποκατηγορία της γραμμής μενού πώς θα οδηγηθώ στην επίμαχη ανάρτηση; Χρησιμοποίησα τις ετικέτες: Έγραψα την ανάρτηση, έβαλα στο κουτί "ετικέτες" την αντίστοιχη λέξη και το αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί μία καινούρια, ανεξάρτητη λίστα, στα δεξιά της σελίδας του ιστολογίου, με τον τίτλο Ετικέτες και από κάτω , σε λίστα, να εμφανιστούν οι λέξεις που χρησιμοποίησα: όταν τις κλικάρω, οδηγούμαι στα αντίστοιχα άρθρα. Αντιθέτως, θέλω να συνδέσω τα αντίστοιχα άρθρα στις κατηγορίες/υποκατηγορίες της οριζόντιας γραμμής μενού, σε νέες σελίδες..Μπορείτε να με βοηθήσετε; Ευχαριστώ.

Eπανέρχομαι για να σας πω πως βρήκα την απάντηση στο ερώτημα που σας έκανα πιο πάνω: διάβασα μια πρωτύτερη απάντησή σας και κατευθύνθηκα. Για όσους έχουν την απορία, θα διευκρινίσω: Στον κώδικα, στο σημείο που είναι γραμμένα τα ονόματα των κατηγοριών, όπου υπάρχει # γράφουμε το λινκ της ανάρτησης που επιθυμούμε να εμφανίζεται. Σας ευχαριστώ πολύ!

καλημερα .
το περασα και εμφανιζονται σωστα , αλλα αφηνει πολυ μεγαλο κενο απο επανω.μπορουμε να κανουεμ κατι γι αυτο;

Συγχαρητήρια και από εμένα πολύ χρήσιμη η δουλειά σου και προσωπικά καθότι αδαής από blog βρήκα πολλά χρήσιμα και βοηθητικά.

Η ανάρτηση ενημερώθηκε (20/12/2013)

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΕΧΩ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ ΕΝΑ ΜΕΝΟΥ ΣΤΟ BLOG MOY ΑΠΟ ΕΝΑ MENY GENERATOR, ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΣΕΛΙΔΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΜΗΠΩΣ ΒΑΖΩ ΛΑΘΟΣ ΕΤΙΚΕΤΑ?

Πως μπορώ να αλλάξω μέγεθος στις καρτέλες και να το "τραβήξω" λίγο πιο δεξιά για να φαίνεται πιο ωραίο;
Το blog μου είναι http://sunglasses-papakostas.blogspot.gr/
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Πάνος Βέμμος:
Μέσα στον κώδικα της menubar, εκεί που γράφει τα χαρακτηριστικά τς γραμματοσειράς, υπάρχει μία εντολή:
text-transform: uppercase;
Αν το σβήσεις, τότε θα έχεις την δυνατότητα να γράψεις τις αρχικές λέξεις με πεζά γράμματα.

Επίσης, αν προσθέσεις εκεί
text-transform: capitalize;
τότε μόνο το αρχικό γράμμα της λέξης θα είναι κεφαλαίο.

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλά το βρήκα και με άλλο τρόπο.
Τώρα κάτι διαφορετικό, όταν εμφανίζονται οι υποκατηγορίες, μετά από κάποιο αριθμό π.χ. στην 7η ή 8η εξαφανίζονται πίσω από τις αναρτήσεις της κύριας σελίδας.
Ξέρει κάποιος γιατί και αν υπάρχει λύση;

Ευχαριστώ

πολύ καλα και χρησιμα ολα αυτα. εγω θα ηθελα να ρωτησω, αφου εχουμε φτιαξει καρτελες, μπορουμε να γραψουμε στην καθε κατηγορια??? ευχαριστω προκαταβολικα.

Συγχαρητήρια για τη δουλειά σας και το υπέροχο Blog.
Θα ήθελα να μου πείτε πως μπορώ να αλλάξω το πλάτος των υπομενού γιατί όταν αυτό περιέχει πάνω από 18 χαρακτήρες τότε το πλαίσιο παραμένει σε συγκεκριμένο μέγεθος και τα γράμματα του, βγαίνουν έξω από αυτό.
Ακόμα δεν ξέρω πόσο εύκολο είναι να γίνει, θα με ενδιέφερε η γραμματοσειρά να μην ήταν με κεφαλαία γράμματα αλλά με μικρά.
Ευχαριστώ.

εγω θα ηθελα να ρωτησω πως μπορω να του αλλαξω χρωμα και να αλλαξω και καποιες κατηγοριες να βαλω δικιες μου!!!ευχαριστω πολυ και αναμενω απαντηση!!!!!!

Πραγματικά θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ, χωρίς καμία γνώση έστησα ένα καλό θα έλεγα blog

Γεια αρχικά θέλω να σε συγχαρώ για τη σελίδα σου γιατί είναι αξιόλογη και πολύ χρήσιμη.Αφού διάβασα το άρθρο για το οριζόντιο μενού προσπάθησα να το βάλω στο blog μου,τα κατάφερα μα τα άρθρα εμφανίζονται σε κάθε κατηγορία αλλά και στην αρχική σελίδα,αντέγραψα κωδικούς από αρκετές σελίδες μα πάντα συμβαίνει το ίδιο.Προσπάθησα να τα χωρίσω σε κατηγορίες χρησιμοποιώντας μόνο ετικέτες σύμφωνα με άλλο άρθρο πάλι το ίδιο,δοκίμασα το gadget σελίδες επειδή το αναφέρεις σ'ένα σχόλιο ξανά το ίδιο.Δεν έχω γνώσεις προγραμματισμού και δεν ξέρω τι να κάνω.Μήπως ξέρεις τι συμβαίνει;Το blog μου είναι goniathsrias.blogspot.gr.Ευχαριστώ εκ των προτέρων ρία.

Καλησπερα, πολυ καλες οι βοηθειες που δινεις, εχω το www.musicislifep.com αν μπορεις ριξε μια ματια και πες μου τι να κανω για να βγαλω αυτη τη πρασινη μπαρα μεσα στην οποια βρισκεται το οριζοντιο μενου, μου αρεσει αυτο το προτυπο και δεν θελω να το αλλαξω... αν μπορεις γραψε μου στο lifeismusicp@gmail.com , ευχαριστω πολυ...!!!

Καλησπέρα! Τελικά είχες δίκιο για το template :) Το άλλαξα και εξαφανίστηκε η σκιά! Μήπως θα μπορούσες να μου πεις πως μπορώ να κάνω υποκατηγορία στην υποκατηγορία; Προσπάθησα να βρω μόνη μου την λύση, αλλά δεν τα κατάφερα :P

Καλημέρα! Καταρχήν συγχαρητήρια για τις σούπερ διαφωτιστικές συμβουλές! Νοιώθω χακερ! χαχαχαχαχα!

Εχω 2 ερωτησουλες και ευχομαι να τις δεις! Εχω φτιαξει το μενου και τις κατηγοριες, εχω φτιαξει και υποκατηγοριες. εχω αλλαξει το background colour στις κατηγοριες αλλα δεν βρίσκω πως να αλλαξω το background colour για τις υποκατηγοριες! Επισης πως μπορω να μεγαλωσω τα κενα αναμεσα στις κατηγοριες μου και πως μπορω να βγαλω την διαχωριστικη γραμμη αναμεσα στις κατηγοριες μου?Σ ευχαριστω πολυ!

Καλησπέρα, πολύ ωραίο το μενού αλλά θα μπορούσα να κάνω υποκατηγορίες μέσα στιςς υποκατηγορίες και αν ναι πως θα μπορούσε να γίνει αυτό?

Πώς γίνεται να αλλάξω το χρώμα του backround; Από γκρι σε πράσινο;

Se parakalo kale mou anthrope voithise me...
Kato apo to koumoi CATEGORIES exi to GRAPHIC DESING opos madixni i ikona... thelo na mou vgazi kiali katigoria pigenontas to pontiki GRAPHIC DESING...
Voithise me se parakalo ... Prospatho 3 meres na to petixo :( zitao voithia apo esena giati eisai o pio analitikos!!! Se efxaristo kai an erthis volo kernao tsipouraki!!!

Se kathe katigoria kato apo to CATIGORIES Na mou vgazi ipokatigories*

Οι συμβουλές σου είναι απίστευτες!!! Πραγματικά,μου έλυσαν τα χέρια.. Είμαι αρχάρια,δεν είχα εμπειρία με την δημιουργία blog και μπορώ να πω ότι με έχεις βοηθήσει πάρα πάρα πολύ! Είναι σε μεγάλο βαθμό κατανοητές οι συμβουλές σου :)
Μπράβο! Εύχομαι να συνεχίσεις να μας δίνεις τα φώτα σου :)

ee file mu den mu dulevi ola kala mono i ikona pai stin selida ala meta den boro na valo tis anartisis mu eki stis katigories ida ke afto pu lei me tis etiketes to ekana tipota voi8ia

φιλε μου σε παρακαλο παρα πολι θελο πολι βοιθια γιατι ποσπαθο να το κανο αλα δεν γινετε μονο τιν ικονα μθ παι με τισ κατιγοριεσ κε δεν γινετε τιποτα δεν μπορο να τισ χοριζο σε κατιγοριεσ που θελο ιδα κε αφτο με τισ ετικετεσ κε παλι τιποτα βοιθια

μπραβο φιλε μου που καλος.απλα και εγω θα ήθελα να ρωτησω απο της κατηγοριες πως βγαζω το μαυρο φόντο και για να βάλω?και επισεις ποια είναι η εντολη για να το ανεβασω λιγο πιο πανω οταν εχω ενα διω πιο πανω απο το μενου?απ οτι καταλαβενεισ δεν σκαμπαζω πολλα τωρα προσπαθω να τα κανω λιγο εξασκηση.σ ευχαριστω πολυ προκαταβολικα!

καλησπερα σας, εχω ενα προβλημα με την μπαρα μενου ενω ειχα δημιουργησει για το μπλογκ που τωρα ξεκιναω με ενα απλο θεμα μολις κατεβασα ενα θεμα απο το ιντερνετ που μ αρεσε και δεν υπαρχει δυνατοτητα τροποποιησης μου τα δειχνει αλλλιως το gadget με το μενου εχει παει δεξια και υπαρχει μια μπαρα που λεει Home, Post, comment που μεσα εχει κατι κωδικες .. δεν ξερω τι να κανω για να φενεται με αυτο το προτυπο το μενου εκει ου θελω οπως ηταν παλια

Καλησπέρα
Έχω το blog http://mazitafagame67.blogspot.gr/
Έβαλα στο blog μου το menu που αναφέρεις ποιο πάνω.
Το βρίσκω τέλειο και μου έλυσε ένα μεγάλο πρόβλημα που είχα με τα submenu που με ενδιέφεραν.
Σε ευχαριστώ πολύ.

Θα ήθελα επιπλέον κάποια βοήθεια για να το μετατρέψω στα μέτρα που θέλω.
1. Πως αλλάζω το μαύρο φόντο στο menu.
2. Πως ρυθμίζω το ύψος και το πλάτος (όχι το συνολικό πλάτος) σε κάθε παραθυράκι του menu. Αν δεις από πάνω το παλιό menu που έχω είναι ποιο μικρό και τα γράμματα είναι (Arial - 12) ποιο καθαρά και ευδιάκριτα.

Το έβαλα προσωρινά μαζί με το παλιό για να δεις τις διαφορές, το link εν γνώση μου δε τα έχω ρυθμίσει, θα το κάνω αργότερα.

(Σημ: αν φαινόντουσαν οι απαντήσεις στις ερωτήσεις τον άλλων θα βοηθούσε πολύ όλους στην επίλυση των θαμάτων που μας ενδιαφέρουν και δεν θα σε ρωτούσαμε τα ίδια πράγματα.)

Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Γεια σας, εχω το blog http//:Twochichis.blogspot.gr
το προβλημα μου είναι οτι ενω δουλευε σωστα το μενου και οι υποκατηγορίες του σημερα παρατήρησα οτι μολις πατάω μια κατηγορία απο το μενου , δεν κανει τιποτα, ουτε μπαίνει πουθενα ούτε μου ανοιγει τις υποκατηγορίες. Το μονο που πρόσεξα είναι οτι στην θέση # της κατηγορίας δεν υπάρχει URL, αλλα ετσι ήταν ανεκαθεν και οταν δουλευε. Αν χρειάζεται να βάλω, τι URL να βάλω στην κατηγορία? (στις υποκατηγορίες έχω)

Το μενού δεν πρόκειται να ανοίξει τις υποκατηγορίες του αν δεν διαγραφεί ο κώδικας της ενότητος /*Tabs----*/ μέσα στο πρότυπο του blogger στις γραμμές 325-373 περίπου. Τα χρώματα αλλάζουν εκεί που υπάρχει η δἰεση# και ακολούθως ο κωδικός χρώματος αυτόν τον αλλάζετε με το χρώμα που θέλετε. Δείτε εδώ όλες τις ρυθμίσεις πού πειράζονται. http://the-best-widgets.blogspot.gr/2014/11/orizontio-menu.html

Θα ηθελα να σε ρωτησω πως πχ στην μπαρα contact να φτιαξω μια σελιδα με την επικοικωνια μεσα στο blog μου ωστε οταν ο αναγνωστης πατησει contact αυτο να τον μεταφερει στην σελιδα που θα εχω διμιουργησει για αυτον τον σκοπο. Δεν ξερω πως να φτιαξω αυτην την σελιδα (που δεν ειναι αναρτηση ) Ευχαριστω.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

πως μπορω να βάλω υποκατηγορία στην υποκατηγορια;

ΓΕΙΑ ΣΑΣ !
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΠΩς ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΩ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΟΥ (ΜΕΓΕΘΟΣ), ΚΑΙ ΠΩς ΑΛΛΑΖΩ ΧΡΩΜΑ ΣΤΟ ΦΟΝΤΟ ΤΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΥΚΟ ΔΙΑΦΑΝΟ);
Η ΣΕΛΙΔΑ:http://epalsparths.blogspot.gr/

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Άψογο post και εύκολο στην εφαρμογή. Μόνο μία ερώτηση: Υπάρχει δυνατότητα αλλαγής χρώματος στο φόντο?

Καλησπέρα, έχω το blog http://batraxanthropoi.blogspot.gr/ ( ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΑΤΡΑΧΑΝΘΡΩΠΟΙ ) πώς μπορώ να προσθέσω επιπλέων κουμπιά στην Μπάρα και να προσθέσω φόρμα επικοινωνίας που να στέλνει τα μηνύματα στο e mail μου..
Κατά τα άλλα έχω προσαρμόσει την μπάρα στα μέτρα μου.

Ευχαριστώ….

Καλησπέρα και καλή χρονιά.
Μου άρεσε πολύ ο τρόπος παρουσιασης - επεξηγηματικότατος - όμως χρειάζομαι διαφορετικά χρώματα στο φόντο των κατηγοριών και υποκατηγοριών. Μπορείς να μου πείς σε ποιο σημειο να αλλάξω τα χρώματα?

Καλημέρα
Έχω προσθέσει το οριζόντιο μενού στο blog μου. Όλα πήγαν πολύ καλά και ευχαριστούμε για τις οδηγίες. Αυτό που ήθελα να ρωτήσω είναι αν μπορώ τώρα έτσι απλά να αφαιρέσω το gadget "Σελίδες" που είχα κάτω από τον τίτλο καθώς και τις "ετικέτες" που έχω στην πλαϊνή στήλη.

Ευχαριστώ πολύ