Floating Twitter Followers Box for Blogger


Καλησπέρα σας, απο το Blogger Tricks

Σήμερα θα σας παρουσιάσω ένα πολύ όμορφο αλλά και πρακτικό Blogger Widget.
Αναφέρομαι στο Twitter Followers Box αλλά σε "πλάγιο κουμπί" όπως στην εικόνα. 


Είναι πιστεύω ένα αρκετά χρήσιμο Gadget που πρέπει να έχει κάθε blog, αφού:
  • Κερδίζεις αρκετό χώρο στο siderbar σου που είναι σημαντικό για κάθε blogger.
  • Κερδίζεις Followers κάνοντας το twitter followers box πιο φανερό στους επισκέπτες.
Πάμε όμως να δούμε πως θα το εγκαταστήσετε στο blog σας:

1) Σύνδεση στον Blogger
2) Σχεδίαση
3) Προσθήκη Gadget
4) HTML/JavaScript

Και στο κουτάκι προσθέστε τον παρακάτω κώδικα:

<script src="https://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.6.1/jquery.min.js" type="text/javascript">
</script>
<script type="text/javascript">
//<!--
$(document).ready(function() {$(".twitterboxot").hover(function() {$(this).stop().animate({right: "0"}, "medium");}, function()
{$(this).stop().animate({right: "-250"}, "medium");}, 500);});
//--> </script>
<style type="text/css">
.twitterboxot{background: url("http://4.bp.blogspot.com/-Xw62XMgyLJw/T1B2MZneORI/AAAAAAAAAuc/_XTXkPESnS8/s1600/twitter_button.png")
no-repeat scroll left center transparent !important;
display: block;
float: right;
height: 240px;
padding: 0 5px 0 29px;
width: 245px;
z-index: 99999;
position:fixed;
right:-250px; top:1%;}</style>
<div class="twitterboxot"><div>
<script type="text/javascript"
src="http://script-ot.googlecode.com/svn/twitterbox.js"></script><div
id="twitterfanbox"></div
id="twitterfanbox"></div>
<script type="text/javascript">fanbox_init("bloggertricksgr");</script><center><span style="font-size: xx-small;">Powered by <a href="http://www.bloggertricks.gr" target="_blank">Blogger Hacks</a></span></center></div>

Αντικαταστήστε το bloggertricksgr με το δικό σας στο Twitter και πατήστε αποθήκευση.



Number of Comments: 28

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΕΨΑΧΝΑ THANKSSSSS !! <3

Καλησπερα πως μπορω αυτο να το κανω και για facebook.?

δεν λειτουργεί σε IE ?

Πως μπορούμε να αλλάξουμε το χρώμα;

Έτσι όπως είναι ο κώδικας, μόνο το κουμπί μπορείς να αλλάξεις.

φίλε μου ακολούθησα τις οδηγίες!
εμφανίζετε στην δεξιά πλευρά αλλά με ένα διάφανο κενό δεν δείχνει τίποτα!

Ναι δεν λειτουργεί μερικές φορές στο Internet Explorer είναι ανάλογα με τον browser

Από Chrome μπαίνω..

Καλά δεν ξέρω, εγώ απο FireFox είμαι και δουλεύει :D τώρα για τα άλλα δεν ξέρω :P

φίλε μου ακολούθησα τις οδηγίες!
εμφανίζετε στην δεξιά πλευρά αλλά με ένα διάφανο κενό δεν δείχνει τίποτα!

απο FireFox μπαίνω

Όσοι έχετε το πρόβλημα του "διάφανου κουτιού" απλά κάντε refresh τη σελίδα σας και θα παρουσιαστεί κανονικά.

bravo re paidia auto epsaxna edw kai mines:D

Φίλε φοβερο το site σου και πραγματικα απολαυσα αυτη την ολιγολεπτη διαμονη μου σε αυτο .. Δεν ξερω εαν υπάρχει ανάλογο post πάντος μπορεις να μου πεις πως κανεις αυτο `το floating - chat - box .. ευχαριστω εκ των προταίρων

καλησπερα σας
εχω ενα προβλημα με τον κωδικο
εκανα λογαριασμο στο twitter οπως ειπατε

https://twitter.com/#!/sgsperxogeias
ακκολουθησα τα βηματα αλλα τιποτα γιατι?
μηπως πρεπει να δημιουργησω κωδικο για blog ?
ευχαριστω
Ε.Σ

Απλα βαλε το sgsperxogeias εκει που ειναι το κιτρινο στον κωδικα

πως αυξομειώνεις το μέγεθος του κουμπιού (twitter);

re seis paidia to kana refresh alla k pali den allakse tipota moy deixnei keno!!!:(

παιδια σβηστε το gr και θα δουλεψει εγω το εκανα και τοτε δουλεψε

GAMAEI PAIDIA !!! EUXARISTW POLI !!!
http://pcprog.webs.com/

Φιλε εχω ενα προβλημμα. Οταν βαζω τα floating δεν δουλευει το σλιδεβαρ μου. Αυτά ειναι το blog μου.http://diaplekomeno.blogspot.com/ Πες μου αν μπορω να διορθωσω κατι στον κωδικα για να το βαλω και το twitter floating κια το facebook floating.

ευχαριστω το ανανεωσα :)

ΟΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ FACEBOOK & TWITTER ΑΝΑΝΕΩΘΗΚΑΝ.


FACEBOOK FLOATING


TWITTER FLOATING

Πως μπορω να έχω και Floating Twitter Followers Box και Floating Facebook Followers Box for Blogger στο blog μου; Όταν βαζω αυτο του twitter χανεται αυτο του Facebook !
Γινεται να υπάρχουν και τα δύο 'αυτάκια' στην οθόνη του blog μου;

http://ta-koutsobolia.blogspot.gr/
Εγω εδω εχω μεγαλο θεμα . ενω το facebook like το πηρε κανονικα με το twitter διχνει ενα κενο .. πως το φτιαχνω :; και βασικα τι φταιει :;

Καλησπέρα, δεν λειτουργεί, εμφανίζεται στο πλάι αλλά είναι κενό.

Την ίδια ερώτηση με τον Μάνο Παπαδάκη. Σίγουρα γίνεται αλλά κατατόπισε λίγο. Για παράδειγμα εμένα το facebook floating είναι δεξιά πάνω όπως κοιτάω στην οθόνη. Πως θα γίνει να βάλω το twitter floating απο κάτω ή αριστερά?