Πως φτιάχνουμε ένα Blog - How to create a blog!


Για την δημιουργία ενός blog αρχικά θα πρέπει να έχεις ένα Google Λογαριασμό.
Εάν έχεις ήδη έναν λογαριασμό e-mail της Google ( "Gmail" ) πήγαινε στο επόμενο βήμα.

Στην συνέχεια μπες στον Blogger.com
Κάνε σύνδεση μέσω του Gmail σου από το κουτάκι που βρίσκεται στα δεξιά του site.

Αφού συνδεθείς, θα βρεθείς στον "Πίνακα Ελέγχου" του Blogger.
Από εκεί θα πατήσεις στο "Δημιουργία Ιστολογίου"
Ακολούθησε τα βήματα που σου δίνει η Google μέχρι να το δημιουργήσεις.

Τώρα θα πρέπει να διαλέξεις ανάμεσα στην:
Παλιά Διεπαφή του Blogger και την Ενημερωμένη διεπαφή του Blogger
Εγώ έχω επιλέξει την Παλία Διεπαφή του Blogger διότι πιστεύω οτι είναι πιο απλή.
Γενικώς μπορείτε να δοκιμάσετε και τις δύο και να διαλέξετε μόνοι σας.

Αυτό ήταν!

Είσαι έτοιμος και μπορείς να δημιουργήσεις καινούργιες αναρτήσεις!

Μπορείς να γράψεις δικά σου άρθρα !
Να βρεις ενδιαφέροντα άρθρα στο Internet και να τα προσθέσεις !
Να αναβάσεις και να δημοσιεύσεις τις φωτογραφίες που τράβηξες !

ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ΑΦΟΥ ΤΏΡΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΣΟΥ SITE !

Το blog μου θα σε βοηθήσει σε όποιο πρόβλημα και αν έχεις!
Ακόμη μπορείς να βρείς πολλά κόλπα και όμορφα Gadgets για να προσθέσεις στο blog σου.



Number of Comments: 8

thanks, poli kalo

πολυ καλη η δουλεια σου..επειδη ειμαι ασχετοσ,εχω φτιαξει ενα βλογκ,αλλα πολλα ιστολογια με παρομοια θματα..μπορω να εχω σα αρχικη σελιδα κατι που να δειχνει τα ιστολογια μου,η ειναι καλυτερα να φτιαξω ενα,και να το χωρισω σε κατηγοριες...ευχαριστω..

an thes na apantiseis k mporeis sto pio pano erotima steile sto pan_me@windowslive.com..eyxaristo..

Δεν καταλαβα τι ψαχνεις να βρεις ακριβως.. :P θα σου στειλω mail :)

ερωτηση..μπορω να οργανωσω εγω την αρχικη μου σελιδα..1 εχω ετσι και αλλιως..αλλα αν μπορω να ρυθμισω εγω ποιες αναρτησεισ θα φαινονται,..κτλ...οποιοδιποτε τρυκ..η χακ..δεκτο..ευχαριστω
pan_me@windowslive.com

diana starry Είναι χρήσιμες οι οδηγίες σου αλλά γιατί δεν χρειάστηκε να τις κάνω εγώ;μου προσπέρασαν αρκετά βήματα!

Αν όμως συνδεθείς με το gmail λογαριασμό σου τότε πόσο εύκολα μπορείς να διατηρήσεις την ανωνυμία σου;

Καταπληκτικές όλες σας οι αναρτήσεις,ευχαριστούμε για την τόσο πολύτιμη βοήθεια!!!
Θα ήθελα να σας ρωτήσω κάτι σχετικά με τις φωτογραφίες στο blogger:Το όριο του ενός(1) GB εξαντλείτε μόνο από τις φωτογραφίες και το περιεχόμενο που δημοσιεύεται σε ένα ιστολόγιο ή και από τις προσωπικές φωτογραφίες που υπάρχουν απλά στο picasa τοπικά στον υπολογιστή και δεν έχουν δημοσιευτεί? Επίσης πόσα ιστολόγια μπορούμε να φτιάξουμε στο blogger με τον ίδιο λογαριασμό? Κάθε ξεχωριστό blog στον ίδιο λογαριασμό έχει το δικό του (1) GB ή όλα τα blogs μοιράζονται το (1)GB? Και κάτι τελευταίο, μπορεί μια μικρή επιχείρηση να κάνει χρήση ενός ιστολογίου στον blogger με δωρεάν λογαριασμό για παρουσίαση των προιόντων της? Σας ευχαριστώ για την φιλοξενία.