Πως να κάνεις όλα τα links του blog να ανοίγουν σε Nέα Καρτέλα #1


Σε αυτήν την ανάρτηση θα μάθουμε πως γίνεται να ανοίγουν όλοι οι Σύνδεσμοι - Link που έχει το Blog μας σε νέα καρτέλα και όχι όπως γίνεται συνήθως, δηλαδή να "μεταφέρεται" η σελίδα μας.

1) Σύνδεση στον blogger
2) Σχεδίαση
3) Επεξεργασία HTML
4) Με την βοήθεια του CTRL + F  ψάχνεις το:

</head>

5) Μόλις το βρείς ακριβώς απο πάνω του βάζεις το:

<base target="_blank"></base>

6) Αποθήκευση και τέλος



Number of Comments: 22

thnks re megale ;)

γαματο το ψαχνα, αλλα οταν πατησα το βελακι για να παω πανω στην αρχη της σελιδας μου μου ανοιξε αλλο παραθυρο κ αυτο δε το θελω,το ιδιο κ οταν πατησα αρχικη σελιδα. Μπορουμε καπως να βγαλουμε αυτα τα 2? Δλδ τα βελακια πανω κατω και την "αρχικη σελιδα",να λειτουργουν κανονικα σε μια σελιδα και να μην ανοιγουν αλλη?
Ευχαριστω

Ενοοείς τα Home κλπ το Menu σου? Ναι και εγώ έχω αυτό το πρόβλημα δυστιχός δεν έχω βρει κάποιον τρόπο για να ανοίγουν τα links των menu σε κανονικό παράθυρο. Πιάνει σε όλα απο μόνο του .. :P

@Ανώνυμος
Άν βρώ κάτι θα γράψω μια ανάρτηση για αυτό

ΟΛΕΕΕ το βρήκα,ανοίγει ολα τα links σε νέα καρτέλα εκτος απ αυτα του μενου (Home , βελάκια, σελιδες 1, 2, 3 κλπ). Το θέμα είναι οτι ανοίγει και τα άρθρα στο ίδιο. Το μόνο που θέλω τωρα ειναι ενα που να ανοιγει και τα άρθρα σε διαφορετικό.
Εδώ είναι

http://themunsonsapps.blogspot.com/2011/04/blogging-tips-open-all-external-links.html?utm_source=bloggertipsandtricks&utm_medium=comments&utm_content=blogging&utm_campaign=external%2Blinks%2Bin%2Ba%2Bnew%2Bwindow

Δές το και προσπάθησε να βρείς γ αυτο που σου πα, να κάνει δλδ οτι κ αυτο με τη μόνη διαφορά να ανοίγει και τις αναρτήσεις σε άλλο.
Εμένα μου δουλεύει μια χαρά.

(Ο Ανώνυμος απο πάνω είμαι,απ τις 5 Νοεμβρη... και μιας και το βρήκα είπα να στο στείλω να κάνεις μια ανάρτηση γ αυτο ,πιστευω θα το θέλουν κ αλλοι.)

Γειά Χαρά

@reply Anonymous

Ωραίος ρε ευχαριστώ πολύ !! hahah αντι να σε βοηθήσω εγώ με βοήθησες εσύ ;) δεν πειράζει έτσι είναι η ζωή xD φίλε αμα θες help με το blog σου πες μου :)

Καλημέρα και καλή χρονιά σε όλους. Ήθλεα να ρωτήσω... Μπορώ να κάνω συγκεκριμένα links από το μενού να ανοίγουν σε νέα καρτέλα; Π.χ. κάποιες άλλες προτινόμενες σελίδες που έχω βάλει. Δηλαδή να μην κάνει ο επισκέπτη κλικ σε έναν σύνδεσμο και αλλάζει η σελίδα στην ίδια καρτέλα.

Θα βαλεις μεσα στο link του μενου
δηλαδη στο <a href="http://site.gr" κλπ ενα target="_blank" δηλαδη καπως ετσι να ειναι

<a href="http://google.gr" target="_blank"

παιδια να ρωτησω κατι?? θελω να βαλλω μια εικονα που οταν της κανεις κλικ θα ανοιγει live streaming στο δικο μου blog. εχω τον embed code .πως το κανω???
ευχαριστω προκαταβολικα

Μπορεις να βαλεις απλα ενα link που να πηγαινει στο blog σου ή ενα Banner, και απλα να ρυθμισεις το live streaming (embed code) να αρχιζει αυτοματα μολις μπαινει καποιος στην σελιδα σου (δηλαδη χωρις να πατησει Play)

φιλε μου αυτο ακριβως θελω να κανω να ξεκιναει αυτοματα μολις κανει καποιος κλικ στο banner αλλα δεν ξερω πως το κανω. εχω τον embed code αλλα εχω κολλησει τελειως.Σε καποια baner εχω βαλει λινκ αλλα να γινεται αναπαραγωγη στο δικο μου blog δεν το εχω καταφερει ακομα.Μπορεις να με βοηθησεις?? θα δημιουργησω λινκ πανω στο baner??τον embed code που θα τον βαλω??σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση σου και για τον χρονο σου!!

Αν θες κάποια άλλη βοήθεια γράψε εδώ και θα το δώ :D

ΦΙΛΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!! ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΟ ΕΨΑΧΝΑ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΤΡΙΚΑΚΙ !!

να ξεκιναει αυτοματα μολις καποιος μπει στο blog μου μπορω να το κανω,απλα κολλησα στο να φτιαξω μια εικονα(banner) και οταν καποιος κανει κλικ πανω στην εικονα τοτε να φορτωνει τον embed code στο blog μου.Γεια παραδειγμα θα βαλω γυρω στις 10 με 15 εικονες και η καθε μια θα εχει διαφορετικο embed code.Και παλι σε ευχαριστω για τις απαντησεις και για τον χρονο σου.. βοηθησε με σε παρακαλω!!εισαι η μονη μου ελπιδα!οποιον ρωταω δεν γνωριζει να μου απαντησει.. Χιλια ευχαριστω και παλι φιλε μου!!!

μαλλον δεν το χουμε εε φιλε μου???δεν πειραζει!ευχαριστω για τον χρονο σου! συννεχισε την καλη δουλεια που κανεις και σε ευχαριστω και παλι

Δεν πρεπει να υπαρχει αυτο που λες.
Παντως εγω δεν μπορω να κανω τοσο δυσκολα πραγματα :P εκτος αμα το βρουμε σε μορφη widget που δεν νομιζω διοτι θα γινοταν χαμος στην μπλογκοσφαιρα. μαλλον δεν υπαρχει..

εχεις καποιο παραδειγμα να το δω ;

Ειμαι νεος στο μπλοκαρισμα πραγματικά εχω πάρει πολλες απαντήσεις να εισαι παντα καλά
Αυτη η ανάρτηση ειναι τέλεια.

Καλησπέρα και συγχαρητήρια για την πολύτιμη δουλειά που κάνετε! Μας έχετε βοηθήσει πάρα πολύ!
Παίδες, επειδή δεν θέλω να κάνω καμιά πατάτα, ας μου πει κάποιος, επειδή δεν μου εμφανίζει πουθενά το που λέτε να αντικαταστήσω, πώς να το εφαρμόσω στο δικό μου blogger;

Καλησπέρα! Μπορείτε να φτιάξετε ένα θέμα για το πώς να δημιουργήσουμε links που, όταν τα κλικάρουμε, να οδηγούν σε κάποιο άλλο σημείο στην ίδια σελίδα ή στο ίδιο ποστ του blog; Σας ευχαριστώ πολύ!

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΕΧΩ ΤΟ ΕΞΗΣ ΠΡΟΒΛΗMΑ,
ΕΧΩ ΕΝΑ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚ
ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΤΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΙΣΟΔΟ ΑΝΟΙΓΕΙ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΜΕΤΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΣΕΛΙΔΑ
http://www.searchingresult.com/?pid=9PO312GO9&dn=free-blog-content.com
ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ