Άνοιγμα των αναρτήσεων σε νέα καρτέλα #2


Καλησπέρα στους αναγνώστες του Blogger Tricks.

Στην προηγούμενη ανάρτηση μάθαμε πως ανοίγουν όλα τα link του blog σε νέα καρτέλα.

http://www.bloggertricks.gr/2011/02/k-links-blog.html

Επειδή όμως αρκετοί από εσάς (όπως και εγώ) έχετε Menu bar στο blog σας, με ρωτήσατε πως γίνεται να ανοίγουν μόνο τα links των αναρτήσεων σε νέα καρτέλα.

Θα μάθουμε λοιπόν, πως γίνεται να ανοίγουν τα links των αναρτήσεων σε νέα καρτέλα

1) Σύνδεση στον blogger
2) Σχεδίαση
3) Επεξεργασία HTML
4) Με την βοήθεια του CTRL + F ψάξτε το:

</body>
5) Μόλις το βρείτε ακριβώς από πάνω του προσθέστε το παρακάτω κώδικα:
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.3.2/jquery.min.js"></script>
<script type="text/javascript">
//<![CDATA[
jQuery('a').each(function() {
    // Let's make external links open in a new window.
    var href = jQuery(this).attr('href');
  
    if (typeof href != 'undefined' && href != "" && (href.indexOf('http://') != -1 || href.indexOf('https://') != -1) && href.indexOf(window.location.hostname) == -1) {
        jQuery(this).attr("target", "_blank");
    }
});
//]]>
</script>

6) Αποθήκευση και τέλος



Number of Comments: 24

ευχαριστώ πολύ γιατί και εγώ είχα αυτό το πρόβλημα.. με εσωσες πραγματικα !

αφού κάνω αυτά που λες μετά τι πρέπει να κανω??

Τιποτα αυτο ηταν ... σου ανοιγουν τα links σε νεα καρτελα ; οταν εισαι σε αναρτηση ;

οκ άλλο νόμιζα! μήπως ξέρεις αν γίνεται να κάνω άναρτηση σε άλλη σελίδα του blog όχι μόνο στην αρχική!?

χαχα οκ ευχαριστω!!

τιποτα ρε φιλος ;) πες μου αμα ειναι και το blog σου να το προσθεσω στη λιστα φιλων ή κανε παρακολουθηση και σε προσθετω εγω ;)

http://chaos-radio.blogspot.com/
ετούτο είναι!

φίλε εγώ πρόσθεσα τον κώσικα αλλα δεν γίνετε τίποτα μπορείς να δείς και μόνος σου www.vfaces.com

απάντηση στο 8:40.ναι μπορείς να βαλεις αναρτηση σε αλλη σελίδα περα της αρχικής, πηγαινοντας στις ρυμθίσεις αναρτησης κατω κατω κιαλλάζοντας ημερομηνία(βαλε πιο παλιά).

Φίλε μου μήπως ξέρεις πως μπορώ να κάνω αναρτήσεις μέσα σε κάθε σελίδα ;

έβαλα τον κώδικα σήμερα στο blog μου είδα και τα σχόλια και δεν βρήκα κάτι δείτε λίγο το script code μήπως έχει πρόβλημα γιατί εμένα δεν δουλεύει

δεν γινεται αναρτηση σε αλλη σελιδα... εκτος αν αφηνεις πολυ κενο και μετα γραψεις την δημοσιευση σου.. τοτε θα φενεται σαν νεα αναρτηση. εγω ετσι κανω

Καλημερα.Ειμαι νεος και απειρος καταρχην στα μπλογκς.Οταν κανω αναρτηση παντα βαζω καποια ετικετα στο θεμα που αναρτω.(πολιτικη ας πουμε)Εχω φτιαξει και μια μπαρα στην κορυφη με τα θεματα που αναρτω(ιδιο με τις ετικετες)Μπορω πατωντας στην μπαρα την πολιτικη ας πουμε να μου βγαζει ολα τα θεματα της πολιτικης?Τωρα αυτο γινετε μονο πατωντας στο τελος του αρθρου την ετικετα.

δημιουργια υποσελιδων σε ειδη υπαρχων σελιδα γινετε ? για διαχωρισμο κατηγοριων ?

¨ομορφα και καλά όλα, εδώ και 2 ημέρες πήγα να εφαρμόσω ένα νέο templete στο μπλοκ μου και από τότε οι επιλογή html και κείμενο ότι κωδικό ή κείμενο και να βάλω δεν αποθηκεύουν με τίποτε... ξέρεις αν μπορώ να κάνω κάτι?

Καλημερα. Πως μπορω να ανοίγω το "Διαβάστε περισσότερα" σε νέα καρτελα? Αλλά μονο αυτό και όχι ολα τα λινκ, σχόλια, παλαιοτερς-νεοτερες αναρτησεις, κ.λ.π. γίνετε?
Ευχαριστώ.

Εχω κολήσει! Πως μπορώ να βρώ την Σχεδίαση για να πάω να βρώ το body και να βάλω τον κώδικα;

dimitris.xan Πάνω δεξιά στη μπάρα που κάνεις σύνδεση/αποσύνδεση, έχει τρεις επιλογές, "Νέα ανάρτηση, Σχεδίαση, Αποσύνδεση" Πατάς Σχεδίαση και σε πάει στην σελίδα του πανόπτη, εκει πατάς "Επεξεργασία HTML Αφού σου ανοίξει, εκεί μέσα κάνεις τις εργασίες που θέλεις.

ευχαριστώ P.PANOS .... το βρήκα. Πάντως έχω την ίδια ερώτηση με εσένα. Πως δηλαδή μπορώ να ανοίξω σε νέα καρτέλλα μόνο το θέμα ( ανάρτηση ) χωρίς τα υπόλοιπα και αν γίνεται χωρίς την αρχική σελίδα. !! Όταν πρωτοξεκίνησα να δουλεύω τα blog το είχα κάνει αν θυμάμαι ( με την παλιά σχεδίαση του blogger ). Ή ακόμη καλύτερα πως να ανοίγει μια ανάρτηση σαν παράθυρο πάνω στο blog όπως ανοίγουν για παράδειγμα οι φωτογραφίες και σβήνουνμε το Χ

thanks man..!
http://tainiesmeelinikousipotitlous.blogspot.gr

dimitris.xan, το έχω βρει και το έχω βάλει αυτό, αλλά δεν θυμάμαι πως... το βρήκα σε κάποιο blog. αν το βρω θα ενημερώσω..

Βασικα ακυρο..οταν το βαζω σταματει το slider..που εχω..να κινειται..
καμια ιδεα.?

http://tainiesmeelinikousipotitlous.blogspot.gr