Social Share Buttons #1


Ένα πολύ καλό Gadget για Sharing βρήκα σήμερα και έτσι είπα να το δημοσιεύσω.
Όπως θα δείτε, αναφέρομαι για μια σειρά από τα πιο γνωστά Share Buttons στο κόσμο (Social Network) με τα οποία ο καθένας μπορεί να μοιραστεί, μια ανάρτηση ή μια Σελίδα/Blog.

Αυτό που είδα σε αυτό το Gadget και μου έκανε εντύπωση είναι ότι μπορείς να προσαρμόσεις και την σειρά με την οποία θες να εμφανίζονται τα Share Buttons. Για παράδειγμα στο δικό μου Blog θα έβαζα πρώτα τα πιο γνωστά (κατά την γνώμη μου) Share Buttons δηλαδή Facebook,Twitter,Google,Yahoo και μετά τα λιγότερο γνωστά.

Για να βάλετε τα Share Buttons κάτω απο τις αναρτήσεις σας (Blog Posts)

Ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:

1) Σύνδεση στον blogger
2) Σχεδίαση
3) Προσθήκη Gadget

4) HTML/JavaScript 

Και στο δεύτερο κουτάκι προσθέστε τον παρακάτω κώδικα:

<!--Social-Share-buttons-STARTS-http://bloggertricks.gr--> <div class='widget-content'> <div id='social-share'><script type='text/javascript'>var pageurl = encodeURIComponent(window.location.href), pagetitle = encodeURIComponent(document.title), myshares = new Array(0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18);</script><script src='http://sites.google.com/site/theyoboo/social-share-2-min.js' type='text/javascript'/></div> </div> <!--Social-Share-buttons-STOPS-http://bloggertricks.gr-->

Εκεί που έχει τα νούμερα 0, 1, 2, 3, 4 κλπ, μπορείς ή να βγάλεις κάποια (άμα δεν έχεις αρκετό χώρο στο Blog), ή να αλλάξεις την σειρά. Όπως για παράδειγμα 0, 3, 4, 9, 1, 7 κλπ

Για να δείτε το Social Share Buttons - Gadget 2 κάντε  



Number of Comments: 4

Το gadget είναι πολύ καλό και εύχρηστο! Το έχω βάλει στο blog μου και δουλεύει τέλεια http://peachyreek.blogspot.com/

Μια ερώτηση... θέλω πολύ να βάλω custom εικονίδια που έχω σχεδιάσει εγώ. Είναι δυνατόν με αυτό ή με άλλο τρόπο;;;

Αριστεροί και δεξιοί όλοι στο bloggertricks :)
Δεν είμαι σίγουρος τι εννοείς.
Το gadget είναι τέλειο, απλά θέλω να αλλάξω τα εικονίδια για να ταιριάζουν με την αισθητική του blog, όπως κάνουν σε διάφορα site.

Ok :)
Αν μπορείς κάποια στιγμή να γράψεις σχετική ανάρτηση θα ήμουν ευγνώμων!

γεια σας,ειμαι καινουρια στο χωρο των μπλογκερς.θα ηθελα παρακαλω να νου πειτε αν χρεωνομαι τιποτε αν χρησιμοποιω στη σελιδα μου διαφορα γκατζετς...ευχαριστω πολυ