Royale Noir - Stylish Dark Blogger - Template


Royale Noir, ένα σκούρο μοντέρνο πρότυπο με 2 στήλες , με Widgetized τμήματα στο υποσέλιδο και στην πλαϊνή μπάρα, για οποιαδήποτε Gadgets θέλετε να συμπεριλάβετε.
Αυτό το πρότυπο χρησιμοποιεί αρκετά CSS3 στοιχεία, για να δημιουργηθεί πιο καινοτόμος σχεδιασμός χωρίς τη χρήση εικόνων φόντου .

Κύρια χαρακτηριστικά του Royale Noir
  • Fixed width
  • 2 columns
  • Widget ready
  • Modern  theme
  • 125x125 Banners Ready
  • Όμορφα σχεδιασμένο Comment Section 
  • Αυτόματα Sidebar tabs 
  • Page Navigation



Number of Comments: 6

th@nks !!!!
:) :D !!

Σοφία. πολύ όμορφα όλα τα widget που εχεις ανεβάσει. προσπαθω κι εγώ να κάνω κάτι και μάλον τα καταφέρνω. ήθελα να σου κάνω μερικές ερωτήσεις για κάποιες λεπτομέριες για το δικό μου blog. θα μπορέσεις να με βοηθήσεις? Βασίλης.

pos kano tis dhmosieuseis na emfanizontai stis karteles tou navbar re paidia den mporo na to ftiaxo

Ευχαριστω για το θεμα.θα ηθελα να σου κανω μια ερωτηση και αν μπορεις να μου απαντησεις.οταν κανω ενα post γραφει posted by ανωνυμος αλλα ακριβως διπλα μου γραφε τη λεξη undendifined και ξερεις φενεται ασχη μο πως το διωρθονουμε αυτο?

δίπλα σε κάθε δημοσίευση γράφει τη λέξη undifined...πως διορθώνετα αυτο?

Καλησπέρα και καλή χρονιά,έχω αυτό το blog: http://syllektiko-sentouki.blogspot.gr/
μπορείτε να με βοηθήσετε πως να διορθώσω λέξη undifined από κάθε δημοσίευση.