Πώς να βάλεις το δικό σου Search Box - Μηχανή αναζήτησης

 

Σήμερα θα γράψω για το πώς να βάλει κάποιος το δικό του Search Box , δήλαδη μια μηχανή αναζήτησης σαν αυτές που έχουν τα περισσότερα blogs-sites για να βρήσκουν οι επισκέπτες πιο γρήγορα , αυτό που τους ενδιαφέρει χωρίς να ψάχνουν σε όλο το Archive.

Το Search Box θα έχει την μορφή του παρακάτω:



O ΚΩΔΙΚΑΣ ΤΟΥ SEARCH BOX ΓΙΑ ΤΟΝ BLOGGER

<p align="justify"><br/><form id="searchthis" action="http://www.BloggerTricks.gr/search" style="display:inline;" method="get"><br/><strong><br/></strong><br/><input id="b-query" maxlength="250" name="q" size="20" type="text"/><br/><input id="b-searchbtn" value="Αναζήτηση" type="submit"/><br/></form></p>

Άλλαξε το Link που έχω με μπλέ γράμματa βάζοντας το Link του Blog σου



Number of Comments: 11

ευχαριστώ , γαμάτη ανάρτηση

kalimera file mou ... den kserw ti ginetai alla ... entelws ksafnika mphka simera sto blog m na kanw search kai den doulevei to search box ..... ! ti na kanw ... ?

ενώ δουλεύει κανονικά έχει ένα μεγάλο κενό μεταξύ τίτλου και κουτιού αναζήτησης. Μήπως κάτι να διορθώσεις;

Το δοκιμασα και μου βγηκε κανονικα :P δεν ξερω θα το ερευνησω κιαλο :S

Δυστυχώς, δεν μου βγάζει τίποτα μέσα από το blog μου.. ότι λέξη και αν βάλω. Και όντως υπάρχει μεγάλο κενό, που όσο και αν πείραξα τις διαστάσεις μέσα στο script, δεν φτιάχνει :( .

Κάτια.

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

Καλησπέρα σε όλους.δυστυχώς ούτε εμένα μου εμφανίζει κάτι απ το blog,απλώς είναι σαν να κάνει ανανέωση την σελίδα.Όσο αφορά το μεγάλο κενό που υπάρχει αν σβήσετε ολα τα br μαζί με τα εισαγωγικά τους
υπάρχουνε στον κώδικα θα έρθουν όλα σε μια ευθεία.Τα br
δημιουργούνται απ το πάτημα Shift+Enter αν θυμάμαι καλά και στη ουσία απλώς μας πάνε στην επόμενη γραμμή.

δεν μου βγαζει κανενα αποτελεσμα και μου πεταει μια σειλδα με error

Not Found

The requested URL /search was not found on this server.

ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ!!!!!!

Not Found

The requested URL /search was not found on this server.

ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΥΤΟ !!!!